ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Sie tak zastanawiam..każdy się podnieca dżwiękiem b serii..a V6 brzmi okrutnie pieknie..V6 VTEC pewnie jeszcze piękniej. Pytam raczej tak z ciekawości i z nudów jest jakaś szansa żeby V6 weszła do civa V generacji? ?
Bo mało ludzi myśli o takim swapie na bank z powodu ekonomiczego..czyli V6=mega spalanie..niech się wypowiedzą mechanicy-spece ;)


Jak złożysz z tyłu siedzenia to do bagaznika wejsc powinien .
A na powaznie, to pomiając juz kwestie, czy jakims cudem zmiesci sie pod maske civica jak przeniesiemy wszystko do baganika. To z waga tego silnika na przedniej osi rył by kazdy zakręt dziobem do rowu. Ujmując inaczej przestałby skrecac.
W usa ktos to robil (widzialem chyba customowe lapy pod ten silnik) ale raczej nie jako auto codziennego uzytku z wyzej wymienionego powodu
Tam robią wszystko i wszystkich nasze mody made in europa to tam tylko drobne poprawki





Z corvetty




Tutaj są mocowania: http://hasport.com/shop/p...products_id=195

Tutaj są półośki (od 200 do 1000 koni): http://hasport.com/shop/p...products_id=197

Nie wiem jak wygląda sprawa z elektryką i sterowaniem skrzynią, ale sam silnik da się zamontować i nawet połączyć z kołami i to bez robienia jakiś customowych przeróbek
I o to własnie mi chodziło..bo fotografie oglądałem i bez problemowo można tam dostrzec jednostke -> V6..ale wiadomo..małe to to niejest i tylko mnie interesowało JAK trudno jest to uzyskać..czyt. przeróbek już takich ingerujących w mechanike i całe `pudło`..nie jak wprzypadku swap z D` na B`..słup+wiązki+drobnostki itd...

A o ameryce nawet nie mówcie tam to chyba nawet pieniędzy nie potrzebują na takie `cudowanie`bo `wujek zbyniu to pomoże`` :)

alex82 taki setup jak na pierwszej foto by był gites nie :)