ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
witam mam zajeb.... problem z bierznością auto sciaga mi strasznie w lewo szczegolnie przy przyspieszaniu, dodam ze scina prawą opone z przodu, byłem na szarpaku powymienialem wszystko co było wybite i wyrobione, moze coś pominąłem?????moze ejst jakas czesc ktora jest za to odpowiedzialna? zbierznosc robilem w autoryzowanym servisie i po jej ustawieniu było jeszcze gorzej, robilismy tez zbierzność u kolegi w warsztacie mial takie amatorskie urzadzenie lecz w innych autach było zawsze skuteczne. HELP!!


Stawiam na to , ze auto bylo bite i masz do wyboru:
a) krzywa zwrotnice
b) krzywy wahacz gorny
c) krzywa jest blacha i mimo , ze masz prosta zwrotnice i wachacz mocowanie krzywe i auto ściąga w jedną strone.

Sprawdź kąty. ZbieŻność( tak się to pisze) to nie wszystko.

@down
moj bląd :)
a waHacz tak
nie auto nie byłe bite, sa poduszki nic nie jest klepane, jak go kupilem to nie sciągał, dopiero po czasie zaczeło sciagac a po wymianie wahaczy gornych drazkow itd nie dało sie juz całkiem ustawic zbierznosci


sprawdź tłoczki w zacisku ...

sprawdź tłoczki w zacisku ...

to tez nie tłoczki. moze te łączniki stabilizatora ktore sa przymocowane do przedniego pasa?cos mechanik mowil ze gumy w nich zadło by sie wymienic..
Jak chcesz być pewny jedź gdzieś na konkretną geometrie zawieszenia bo zbieżność to nie wszystko liczy się też pochylenie sworznia zwrotnicy, wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, promień zataczania i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy. Lepiej dla Ciebie, raz zapłacisz i zrobią Ci porządnie albo zdiagnozują problem.
Krzycho ma rację, najpierw dobra geometia + dwa kąty, czyli full zestaw.

jeżeli będziesz miał to zrobione i nadal będzie ściągać, a zakłdam, że żadna z wymienionych części nie jest pomulona np. od innego modelu, to pojechałbym do gumiarza. Bywa tak i to często, że nawet nie wiesz alemasz walnięty kort w oponie. Na zewnątrz jest ok. ale nie idzie równo i będzie ściągać. Żadna geometria nic nie da.
dzieki, jak tylko znajde troche czasu to sie za to biore
Jeżeli najbardziej sciąga przy przyśpieszaniu to moze to tez byc wina mech.różnicowego.