ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam
Mam nastepujacy problem: autko ciezko pali, musze troszke potrzymac kluczyk zeby zaskoczylo(nie pali jak to sie mowi od strzala), czasami pali dopiero za drugim razem. A gdy juz zapali zdaza sie jej ze obroty spadna i gasnie. Wogole to jesli nie przygazuje podczas zapalania to ma problem z zaskoczeniem. Wie ktos co to moze byc ?? D15b2 bez gazu


Moim skromnym zdaniem przyczyną może być wina niesprawnej pompy paliwa.

Pozdr.
A moze trzeba przelutować przekaznik pompy paliwa ja też miałem problemy z odpalaniem auta , ale niemiałem żadnych problemow z obrotami, itp. więc nie jestem pewien .
przekaźnik pompy byl przelutowany i bylo wszystko ok.... moze powinienem wymienic świece?? bo przejechalem Hania juz 8 tys a ma przejechane 209... wiec te ćwiece moga byc dosyc stare podejrzewam.


Ja mam to samo :( Co do swiec to raczej nie bo ja wymieniłem i nic nie dało problem jest nadal:(
Świece powinieneś wymienić zaraz po zakupie autka, tak samo jak paski i płyny/oleje. Osobiście zaczął bym od wyczyszczenia silnika krokowego odpowiadającego za niskie obroty, następnie czyszczenie przepustnicy.
ale obroty nie faluja gdy silnik pracuje przy zmianie na jałowy, z obrotami jest tylko problem podczasa zapalenia i albo spadna i gasnie albo jest w porzadku, nie faluja...

przekaźnik pompy byl przelutowany i bylo wszystko ok.... moze powinienem wymienic świece?? bo przejechalem Hania juz 8 tys a ma przejechane 209... wiec te ćwiece moga byc dosyc stare podejrzewam.

No to może nie powinieneś ale musisz! wymienić świece, ale to raczej nie powinno być przyczyna problemu. Sprawdź pompę paliwa ale pod kontem szczelności, wydajności itp., chodzi tu o ciśnienie paliwa w układzie paliwowym. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa (jeżeli oczywiście takowy jest - u mnie w preludce jest, ale czy w civicu nie wiem.).

Pozdr.
ja mam tak ja auto na rezerwie jest. pewnie chodzi o to ze paliwo musi dojsc do silnika
Bardzo mozliwe tymbardziej ze dzisiaj zatankowalem i jak jest wiecej paliwa to tego problemu nie ma ahh przydalby sie dokladniejszy wskaznik poziomu paliwa
witam. pisales ze ci ciezko civic zapalal. rozwiazales ten problem? jesli tak co bylo przyczyna. pozdrawiamTomasz,
Jak reset, jeżeli mam mało paliwa to kilka razy pompę uruchamiam przed kręceniem rozrucha,słychać przy kilku pierwszych uruchomieniach pompy,że odgłos jest inny,jakby jechała na sucho.
pomocy Civic mi gasnie na cieplym silniku i nie odpala a na zimnym od pierwszego pomozecie

piszczie na gg 7685945 lub na for
prawdopodobnie sterownik pompy paliwa ;], czy wtedy jak odpalasz słychać charakterystyczne piiiii cyk po przekręceniu na zapłon?
U mnie to samo sie ostatni dzieje tzn na zimnym strasznie dlugo musze krecic zanim zaskoczy. Ostatnio nawet za drugim razem dopiero. Na cieplym chodzi dobrze i odpala na dotyk ale na zimnym jest gorzej niestety i troche sie rozrusznik na kreci zanim zapali. Obroty tez sa normalne czasami po odpaleniu cieplego na chwile po zapaleniu opadna do ok 500-600 ale od razu leca na 800-900 i sie trzymaja na juz tak (na zimnym jak odpala to na 1400 bez zadnego opadania).Dodam ze w czasie jazdy juz nie faluja ani nie spadaja ponizej normy. Ktos mi sugerowal ze moze byc to filtr paliwa badz kable (zawilgotniale jak stoi na dworze a po chwili jak sie zagrzeja i odparuje z nich wilgos jest git). Nie wiem za co najpierw sie zabrac (a raczej co zasugerowac mechanikowi bo czasu na grzebanie samemu niestety nie mam)
jopex, a to się dzieje niezależnie od stanu paliwa?
To sie stalo wczoraj (za dugim razem odpalil) a paliwa mam troche ponizej polowy (powiedzmy ze ok 1/3) wiec nie jest to malo. Rezerwa w prelce sie zaswieca z tego co wiem przy ok 10l w baku a mi do rezerwy daleko jeszcze.
Jak ja mam mało paliwa,ostatnio nawet rezerwa się nie musi zapalać,to pompa jakby na sucho jechała kilka razy