ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam. Jak w temacie zwariowal mi centralny zamek, podczas zamykania z pilota otwiera sie zaraz po zamknieciu i tak caly czas zamyka i otwiera.
Mam pytanie co to moze byc :
- jakies zwarcie na kabelkach ;/??
- czy zeby dostac sie do zamka od srodka tzreba sciagac cale boczki?
- czy znajdzie sie ktos kto to kiedys robil i chce mi pomoc to naprawic przy

dziekuje za odpowiedzi. pozdrawiam.


najpierw zacznijmy od tego co to za centralny masz

i prawdopodobnie gdzies masz zwarcie lekkie
byl juz zamontowany i fakt ze dzieje sie to jak jest bardzo mokro. ale co z tymi boczkami?:D aaa i jakby jeden z tych zatrzaskow byl w innej pozycji bardziej jakby zamkniety.
zeby dostac sie musisz zdjac boczek czyli 4 albo 6 srubek

pozatym wejdz pod deske i poszykaj sterownika od zamka i przeczytaj co to za alarm masz


Ja mam to samo tylko ze przyczyna nie jest jakies zwarcie tylko mam zepsuty zamek od strony kierowcy. Strasznie ciezko chodzi, kluczem zamkne ale czasami potrzeba troche sily lub najpierw przekrecic klucz w strone otwierania a dopiero pozniej zamknac. Przez to ze tak ciezko chodzi to silowniki próbują go podciagnac ale opor jest zbyt silny i automatycznie silownik odbija otwierajac zamek. A ze silownik jest typu master to rowniez otwiera sie druga strona.

Ale u Ciebie raczej to bedzie cos z kablami, skoro dzieje sie tak podczas gdy jest mokro.

Heh ostatnio tez dostala mi sie woda do sterownika centalnego i nagle podczas jazdy zaczely mi sie w kolko zamykac i otwierac zamki heh.

Pozdrawiam!
jak sadze to nie tyle zwarcie co zle ustawiony central bo na to wskazuja objawy - domniemam ze moze jest ustawiony na granicy ogranicznika i jak dostaje troche wilgoci to sie ciut slizga i go odbija acz zwarcia jakiegos nei wykluczam.
Jeśli to centralny niefabryczny to odepnij z siłownika 3 kable, zostaw tylko niebieski i zielony (zrobisz z mastera slave`a). Nie będziesz mógł otwierać reszty zamków z kluczyka, a z pilota będzie ok.
A wiec tak dzis Z Darusiem rozmontowalismy boczki z drzwi, (on to zrobil)
okazalo sie, ze silownik byl i dalej niestety zostal luzny przez co dzieja sie z nim dziwne rzeczy tj otwieral i zamykal non stop w kolko. Dziekuje Daruś za pomoc.
No problemo. Jak co to wal śmiało