ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam serdecznie...mam pytanie...czy ktoś podlaczal juz centraklke na pilota do oryginalnego centralnego zamka ? bo ja narazie nie wiem jak sie za to zabrac...tam jets tylko piec kabelkow...i jak podlaczyc to pod awaryjne albo postojowki np ? Z tego co wiem to do tego zeby mrygalo to jest kabelek kanal...ale nie wiem gdzie sie z nim wpiac :P

PLUS
MINUS
OTWIERANIE
ZAMYKANIE
KANAŁ


witam Pawlos.Juz ci opisuje i sle fotki jak podlaczylem przy moim civicu v gen hatchback ,ale mysle ze u ciebie centralka bedzie ta sama.centralka CZ jest w drzwiach kierowcy pod tapicerką, takie zielone pudełko
sterowanie w civicu jest masą, jest taki switch w drzwiach kierowcy który podaje masę jak się zamyka lub otwiera drzwi, dokupujesz tylko silownik slavea bo jednego slave'a masz w drzwiach pasażera, i podlanczasz go pod kable od switcha a kable od swicha przy kostce od centralnego zamka ucinasz ( tylko nie ucinaj przy samej kostce bo beda ci jeszcze potrzebne te kable wychodzace od kostki) i lutujesz do kabli koloru zolty z czerwonym paskiem a drugi od switcha do bialego z czerwonym paskiem jesli silownik bedzie dzialal odwrotnie zamiast zamykac to bedzie otwierac to zmien kolejnosc.Potem kable od zamykania od sterowania centralnym zamkiem na pilota lutujesz do niebieskiego z czerwonym paskiem a otwieranie niebieski z bialym paskiem moje gg jak co 7411838 moge ci wyslac fotki.
http://moto.allegro.pl/it...przewodow_.html
tu masz silownik slave na dwa przewody,montujesz go na ciegno od zamykania drzwi.
a co do kieronkowskazow to zalezy czy na tym kanale od sterownika zamykania z pilota mosisz zobaczyc czy tam plynie + jak tak to podlanczasz go pod zielono zolty ze srebrnymi paskami i zielono blekitny ze srebrnymi paskami we wtyczce bialej 18-sto wejsciowej oznaczonej ,,M'' w skrzynce bezpiecznikow oba kable musisz oddzielic od tego kanalu diodami zeby czasem przy wlanczaniu kieronkowskazow nie wlanczaly ci sie lewy i prawy naraz.
Wielkie dzieki Kielon...a jeszcze takie pytanie z mojej strony...nei da sie tego zrobic bez dokupywania tego silownika ? silowniki w domu to ja mam...ale ja wlasnie chcialbym zostawic ten oryginalny centralny bo jest cichszy przy zamykaniu...nie trzaska tak i podlaczyc te centralke jakos do tego zamka :) a co do kanalu to wolalbym to do postojow :)
silownik jeden orginalny masz od strony pasazera a od strony kierowcy masz swicha wiec musisz zalozyc silownik zeby zamykal ci dzwi od strony kierowcy.


Dołącze sie do posta bo także chcialbym sobie zamontowac centralny zamek do swojej V.Mam centralny ale na kluczyk.Kiedys gdy pisałem ktos napisał ze dużo babrania jest i nie ma co wierzyc w słowa na allegro ze wystarczy wypiąc starą centralke wpiac nowa i juz sie ma na pilota.Teraz dowiedziałem sie ze trzeba miec siłownik.Gdy kupie centralny zamek z centralką i pilotem oraz ten sterownik to duzo jest babraniny??Wydaje mi sie ze wystarczy podpiac nowa centralke pod zasilanie,podłaczyc do niej siłownik i chyba tyle no i nie wiem co tam jeszcze aby sygnał poszedł na drzwi od kierowcy.Prosze o pomoc bo wkurza mnie te trafianie kluczykiem do zamka
Pozdrawiam

np taki http://moto.allegro.pl/it...u_scyzoryk.html jak to podpiac niby instrukcja jest ale czy laik da sobie rade?
mozesz podlaczyc taki sterownik jak pokazales w linku tylko ze musisz pociagnac dwa dodatkowe kable do drzwi i podlaczyc do centralki chyba ze zamontujesz sterownik na pilota w drzwiach .Jesli chcesz zebym ci dokladnie wytlumaczyl co i jak przeslij mi na e-maila zdjecia twojej centralki i sterownika to ci wysle dokladny opis jak to wszystko podlaczyc.
Oo to jest bardzo pomocne ,jak kupie napewno sie do ciebie zgłosze czyli powiedz mi tylko jedno kupuje taki zestaw jak podałem linka plus silownik do drzwi kierowcy i wszystko??Mysle ze kabli nie trzeba ciągnac bo przecież przekręcajac kluczyk otwieraja sie drugie wiec tu bedzie silownik ciągnął i to samo zrobi takie moje zdanie.
Pozdrawiam
zle myslisz mosisz albo zamontowac sterownik w drzwiach albo pociagnac dwa kable dodatkowo do drzwi .wiem cos o tym bo zakladam alarmy i centralne zamki i domykanie szyb.Bo jesli bys zalozyl silownik MASTER to on i tak dziala na kluczyk i dopiero po przekrenceniu kluczyka podaje mase na centralke i centralka zamyka wszystkie dzwi,a ty tylko zakladasz SLEVA a on nie podaje impulsu do centralki tylko zamyka dzwi a impuls poda ci sterownik na pilota.jak bys cos mial do zalozenia juz to pisz na moje gg 7411838 to ci pomoge lub pisz na e-maila rkisiel1@poczta.fm.
witam tez przy okazji ze maluje autko mam posciagana tapicerke z dzwi chce kupic sterownik+pilota, mam takie pytanie ktory zestaw lepiej kupic
http://www.allegro.pl/ite...sklep_lodz.html + silownik slave z innej aukcji
czy moze gotowy zestaw z silownikami np taki http://www.allegro.pl/ite...otem_sklep.html
ktory zestaw bylo by mi lepiej/łatwiej podlaczyc?
aha, mam centralny tylko ze na kluczyk
Wez sobie ten zestaw za 69,99 z silownikami podaj mi tez ktory rok masz Hanie
kielon możesz dać jakies fotki jak to ma byc zrobione z tym siłownikiem?????
bo tez mam zamiar kupic taka centralke i niewiem czy sobie poradze;)

no ja juz zamontowałęm ;) dziąła tylko zostało podłączenie kierunków i bedze wszystko
witam podpinam sie pod temat
mam problemik zakupilem alarm z centralnym z allegro w sumie instrukcji podlaczenia tylko jak centralny do alarmu i alarm. Zalozylem wiazki centralnego i w sumie czy jest roznica na ktora strone puszczam wiazke czy dluzsza wiazke na lewo czy prawo?? lewy reaguje tylko gdy zamykam prawa strona na odwrot zero reakcji. A gdy zamykam prawa strona lewa reaguje ale ni rygluje sie tylko odbija cofa sie i wraca do polozenia otwarte co moze byc tego przyczyna??

witam Pawlos.Juz ci opisuje i sle fotki jak podlaczylem przy moim civicu v gen hatchback ,ale mysle ze u ciebie centralka bedzie ta sama.centralka CZ jest w drzwiach kierowcy pod tapicerką, takie zielone pudełko
sterowanie w civicu jest masą, jest taki switch w drzwiach kierowcy który podaje masę jak się zamyka lub otwiera drzwi, dokupujesz tylko silownik slavea bo jednego slave'a masz w drzwiach pasażera, i podlanczasz go pod kable od switcha a kable od swicha przy kostce od centralnego zamka ucinasz ( tylko nie ucinaj przy samej kostce bo beda ci jeszcze potrzebne te kable wychodzace od kostki) i lutujesz do kabli koloru zolty z czerwonym paskiem a drugi od switcha do bialego z czerwonym paskiem jesli silownik bedzie dzialal odwrotnie zamiast zamykac to bedzie otwierac to zmien kolejnosc.Potem kable od zamykania od sterowania centralnym zamkiem na pilota lutujesz do niebieskiego z czerwonym paskiem a otwieranie niebieski z bialym paskiem moje gg jak co 7411838 moge ci wyslac fotki.
http://moto.allegro.pl/it...przewodow_.html
tu masz silownik slave na dwa przewody,montujesz go na ciegno od zamykania drzwi.
a co do kieronkowskazow to zalezy czy na tym kanale od sterownika zamykania z pilota mosisz zobaczyc czy tam plynie + jak tak to podlanczasz go pod zielono zolty ze srebrnymi paskami i zielono blekitny ze srebrnymi paskami we wtyczce bialej 18-sto wejsciowej oznaczonej ,,M'' w skrzynce bezpiecznikow oba kable musisz oddzielic od tego kanalu diodami zeby czasem przy wlanczaniu kieronkowskazow nie wlanczaly ci sie lewy i prawy naraz.


jak to zrobic ;/ podlaczylem dzisiaj wszystko i nie bardzo czaje jak to oddzielic, bo tak wlasnie mam ze jak teraz wlaczam kierunek to sie wlaczają obydwa ;/

[ Dodano: 2008-04-25, 00:30 ]
Witam. obwody do kierunkow oddziela się za pomocą dwóch diod na min 3A w ten sposob ,że łączysz dwie anody( te końcówki bez paska) razem i podłączasz do wyjścia sterownika zamka , dwie pozostałe końcówki diod do obwodów żarówek prawego i lewego kierunku.
Czy mógłby ktoś podzielić się informacją jak najlepiej przeprowadzić przewody do siłownika w drzwiach ? chodzi o pokonanie łącznika w drzwiach - to jest najtrudniejsza operacja. Czy jest w VIgen tam złącze?- jeżeli tak to jak go rozłączyć żeby dodać dwa przewody- za chiny nie mogę sobie z tym poradzić.
Proszę o jakieś sugestie