ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam!

Mam pytanie, jakie powinny być wartości zbieżności kół w civic'u 1,5 D15Z3, wersja 5D? Dzięki.



GEOMETRIA KÓŁ
Warunki pomiaru: pojazd nie obciążony
Zbieżność kół przednich: 0 mm
- sposób regulacji: przy końcówce drążka kierowniczego
Pochylenie koła przedniego: 0o (nie regulowane)
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 2o20´ (nie regulowane)
Zbieżność kół tylnych: 2 mm (nie regulowana)
Pochylenie koła tylnego: 45´ (nie regulowane)
HAMULCE
Hamulce, rodzaj: dwuobwodowe z podziałem diagonalnym
Hamulce przednie, typ: tarczowe
Tarcza hamulcowa, średnica zewn.: 190 mm
- grubość: 12,0 mm (min 10)
Dop. bicie tarczy mierzone 10 mm od krawędzi: 0,10 mm
Grubość okładzin ciernych: min 3 mm (bez płytki)
Hamulce tylne, typ: bębnowe, z samoregulacją szczęk
Bęben hamulcowy, średnica: 180 mm (max 181)
Grubość okładzin ciernych: min 2,0 mm
Hamulec awaryjny: regulacja nakrętką dostępną po zdjęciu pokrywy na konsoli środkowej, blokada kół musi następować po zaciągnięciu dźwigni ręcznej do 4-8 zapadki
Pedał hamulca:
- wysokość mierzona od gumowej stopki do narożnika blachy podłogi po odwinięciu wykładziny: 174 mm
(regulacja drążkiem popychacza)
- skok jałowy: 1-5 mm
Min. suma sił hamowania
hamulec roboczy/awaryjny: 610/270 kG
Masa, d.m.c.: 1170 kg