Rychtal ObwĂłd VI

Mam możliwość przejścia z silnika D13B2 na D15Z6, D15Z8, lub D16Y3 - który z tych trzech Waszym zdaniem będzie łatwiejszy do swapa, dlaczego? Który zaś ma większe możliwości w rozbudowie i modyfikacjach? Wiem że skrzynia od D13 95rok będzie dobra. Wiem, że potrzeba jeszcze wiązki komputera itd itp. Pytanie jednak dotyczy tego który z tych silników i dlaczego?
w każdym setupie masz ten sam problem, wiec każdy silnik mozesz brac tak samo pod uwage... problem tkwi w tym ze d13 nie posiada ppompy paliwa, dwie opcje zmienic bak lub pompa zewnetrzna. wiazka standardowo out.. a silnik pasuje
D15Z6, D15Z8 Zawsze to VTEC No i opłaty do 1500cm3
w każdym setupie masz ten sam problem, wiec każdy silnik mozesz brac tak samo pod uwage... problem tkwi w tym ze d13 nie posiada ppompy paliwa, dwie opcje zmienic bak lub pompa zewnetrzna. wiazka standardowo out.. a silnik pasuje
To oczywiście nie podlega dyskusji. W/w silniki mam do wyboru za około 1100$ naszych polskich złotych - bez względu który wybiorę. Wiem że trzeba sporo wymienić - tylko który później będzie łatwiej modyfikować? Jakieś dalsze zabawy z głowicami, dolotami etc?
Acha pisząc silniki za 1100 mam na myśli komplety z wiązkami, komputerami, itp - bez skrzyni bo tą z D13 zostawiam jako właściwą.
a myślisz nad dmuchaniem tego w przyszłości ?
Zaden z tych silnikow nie jest warty wiecej niz 2 tys zl, jesli masz tyle kasy to szukaj d16y8 albo d15b