ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
jak komus zalezy na tlumiku koncowym glosnym to kupuje przelotowy za 150zł na allegro. ale co jesli komus chodzi o tlumik sportowy ale nie glosny ? i tu pojawia sie pytanie jaki ? dedykowany za 600zł ? ;) kogo na to stac ?

jedne pytanie. czy ktos tlumik srodkowy przerobil na koncowy ? bo jak wiemy. tlumik srodkowy jest komorowy, nie przelotowy. kosztuje ok 100-150zł. a ze jest komorowy to jest cichy, wspawujemy do niego koncowke za 50-100 zł i mamy sportowy tlumik koncowy z cichym pomrukiem ktory nie pierdzi ;) kto tak jezdzi ? przyznac sie bo temat ciekawy ale przez nikogo chyba nie zrealizowany. i nie jest to koszt napewno 300zł + robocizna. (za najtanszego ultera standard


jeśli chodzi Ci o samą końcową puche to ja tak miałem, w zeszłym roku kupiłem na allegro za ok 130 zł tłumik końcowy o nazwie JACKY i w tym roku (dosłownie po roku jeżdżenia) musiałem kupować nowy.... To jest badziewie, ta cała pucha zardzewiała a w miejscu gdzie był przyspawany środkowy do tejże puchy była dziura średnicy fi 80 ja założyłem spowrotem cichy bo nie ukrywam, że ten który kupiłem był o parę decybeli za głośny
Pojęcie głośny jest pojęciem względnym...
Ja miałem końcowy WM Sport 'Mugen' 10cm z wkładką i było dla mnie nieprzyjemnie i głośno.
Przy zmianie środkowego (bo przerdzewiał) wymieniłem WM na no-name z Allegro (76mm, cienka ścianka z polerowanego aluminium), który ponoć przelotowy nie jest...

Nie jest może znacznie cichszy przy deptaniu od WM ale nie napewno brzmi symaptyczniej.
A przy odpowiednich warunkach możemy sobie spokojnie 60-70 km/h na 4 biegu jechać w zupełnej ciszy...
Z czym na WM było ciężko.

ps:
Tzn niby ten końcowy co mam jest wykonywany w 3 wersjach... ja mam środkową, ponoć jest cichsza...
No i niby podajemy auto (silnik, rok, nadwozie) żeby dopasować go...

Ale patrząc na ten tłumik jak i fakt, że ostatnio i inny userzy na Allegro je oferują
Wcale bym się nie zdziwił jakby to nie szło z jednej fabryki dla różnych dostawców...
A jakbym wybrał wariant cichy to by gralo zapewne tak samo...
Ja miałem WM Sport pucha 30cm długa + końcówka, no i bez silencera. Było jak dla mnie ok, ale przez jakieś 7 miesięcy. Po trasie do katosów cos pierdutło i zaczoł nieznośnie głośno wyć, więc jeśli chodzi o jego wytrzymałość na wysokie obroty jest tragiczna. Teraz mam jakiś tam z Michaela (Speeder cy cuś) i ma fajny klank i cichy, ale jednak cos tamz niego pomrukuje fajnie :)


a ja mam komorowy z nierdzewki niestety nie wiem co za firma odkupilem od dana ma bardzo piekny odglos aa glosny to tylko dlatego ze mam full przelot 2.25 cala nic po drodze nie ma :P sama rura
Jak chcesz miec nie glosno a przelot , to ja od siebie polecam M-tech, koncowy OEM look.Glowy nie urywa, a mruczy przyjemnie.

http://www.youtube.com/watch?v=_QfkuB9u7uc
http://www.youtube.com/watch?v=b0Y3kjTsvT8
a jakiś fajny tłumiczek do crx'a ? zna ktoś ? gdzie szukać ?
jak ma być cichy to najlepiej custom Cenowo 350~550 i masz extra wydech na lata a nie jak te z allegro na sezon
podepne sie pod temat - chce w moim ek3 wpakowac jakis koncowy wydech. podkreslam ze wycinanie kata i srodkowego w gre nie wchodzi. No i rodzi się pytanie czy jak zapakuje jakis przelotowy koncowy - czy będzie mega głośno? Zalezalo by mi tylko raczej na lekkim pomruku a nie ryku.

Macie jakies doswiadczenia z takim setupem?

Dodam, ze motorownia pod maska to d15z6
cwirus88 kup sobie dedykowanego ultera i bedziesz zadowolony