ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam. Jeśli by mógł ktoś zerknąć na te tłumiki i napisać czy dobrze kombinuje z wymianą seryjnego katalizatora i końcowego na coś takiego to będę wdzięczny. Planuje to wrzucić do d14z2. Który końcowy z dwóch ostatnich będzie lepszy? Dzięki

http://moto.allegro.pl/it...dzewki_awg.html

http://moto.allegro.pl/it...pexi_mugen.html

http://moto.allegro.pl/it...port_100mm.html


pierwszy tlumik nie znam lecz ala apexi to wiesz jak chodzi
o do drugiego bedziesz miec bassowy dzwiek tylko nie wiadomo czy glosny czy cichszy

jesli chcesz miec cichy uklad wydechowy to jak najwieksze tlumiki przelotowe najlepiej 2 i koncowy komorowy
jak już wydawać 250 zeta na wydech z allegro to nie lepiej dołożyć do customa na dużej puszce i mieć ciszę i wygląd jaki się chce ??
trzci to ulther więc nie bedzie bardzo głośny (przynajmniej nie powinien) ale czasami przy niktórych obrotach lubi wpadać w wibracje i słychać troche jakby kat był na wykończeniu. poprawa mocowania całego układu na gumkach u mnie pomogła ale nie wyeliminowała problemu całkowicie. zresztą to nie tylko moja opinia i nie tylko w moim aucie tak się dzieje więc coś w tym jest.


Panowie, chciałbym aby przy jednostajnj jeździe ok. 2500-3000 obr/min wydech nie był za bardzo głośny. Niech się odzywa przy przyspieszaniu.
Powiem szczerze że nie mam doświadczenia z wydechami, stad te moje wszystkie pytania. Chcę za przelotowy w miejsce katalizatora i końcowy wydać w sumie do ok. 300-350 zł.
Znalazłem jeszcze coś takiego za kata:

http://moto.allegro.pl/it..._rm_motors.html

Czy może wspawać kawałek zwykłej rury za kata? Chociaż w moim d14z2 jest druga sonda za katem to po jej wykręceniu z wydechu i podczepieniu na drut pod podwoziem komputer nie przechodził w tryb awaryjny, przejechałem tak ze 200 km. Dlatego myślę że jakby wspawać rurę, sonde na drut aby miała kontakt tylko z powietrzem to nie będzie źle... A jak już przejdzie w awaryjny to reset komputera i jadę dalej...

Powiedzcie proszę co mam brać bo za 2 tygodnie wyjeżdżam i chciałbym jechać na wakacje już z nowym wydechem :) a w międzyczasie jeszcze będę dolot robił :)
Dzięki wielkie
CivVI, rurka nie zbyt zda egzamin skoro masz 2 sondy to kup jakies tlumik z miejscem na te sonde :) a nie lepij cay od nowa zrobic uklad ??

[ Dodano: 2009-07-19, 11:17 ]
Gdybym robił cały układ od nowa to i tak coś z drugą sondą trzeba zrobić, no i właśnie co? Słyszałem że można wstawić emulator gazowy, można też odsuwać tę sondę od spalin. Ja ją na trochę po prostu wykręciłem i przyczepiłem na drut do podwozia, nie miała ona wogóle kontaktu ze spalinami. Sonda miała tylko kontakt z powietrzem i nic się nie działo. Zastanawiałem się właśnie jak będzie przy czymś takim ze składem mieszanki ale podobno ta druga jest tylko jako diagnostyczna katalizatora. Spadku mocy nie odczułem. Dlatego chcę zrobić podobnie gdy wstawie przelot zamiast katalizatora.