ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Ostatnio podgłośnił mi się wydech i po oględzinach nie wygląda najlepiej ....
Zimę może przetrzyma .....

Jako że org środkowy kosztuje około 700 zł o końcowy nawet nie pytałem .....
Zamienniki zwykłe w sumie (środek i koniec ) około 400zł
Dedykowany końcowy Ultera też trzeba około 600 liczyć

A myślałem żeby jakiś fajny tłumiczek końcowy sobie odrazu założyć .....
Jako że mam sedana i zwolennikiem bruuuuummmmmmmmm nie jestem myślałem o czymś cichym. Pozatym wolałbym coś konkretnie już dostosowane do pojemności itp.
Sam zwykły środkowy nie wyciszy końcowego jak ten będzie głośny.
Więc w kilku słowach :
.... chce założyć zwykły środkowy i w miarę cichy końcowy najlepiej dedykowany lub pod pojemność silnika z pojedyńczą okrągłą końcówką fi max 100
Dajcie jakieś propozycje ....


ja mam środkowy przelotowy od golfa 1.8 130 km fi 50 (cena 100 zł) końcowy ala mugen z silencerem fi 40,bez silencera fi 50 (cena ok 250 zł), cały układa fi 50 mm +kolektor z ebaya (cena 285 zł). Do 3000 rpm jest jak w serii, powyżej robi się już głośniej, bez silencera nawet bardzo głośno i dużo basu.
MG MOTORSPORT i wszystko jasne :) Oni Ci tam doradza, dobiora, wycenia i juz :) POdjechac zapytac nie zaszkodzi i nic na tym nie stracisz. A chopaki sie znaja. Pozdro

MG MOTORSPORT

A gdzie to jest ??????

Spoko już mam .... o tą firmę chodzi prawda ?????

LINK


Tak, to ta firma, tylko się nie zdziw jak termin dostaniesz na początek przyszłego roku

[ Dodano: 2007-10-15, 18:17 ]
ja robilem u Gawrońskich to mnie wymiana koncowego wyszla jakies 600zl dedykowany oczywiscie. Mysle ze to i tak spoko, poniewaz poprzedni mialem zajechany na mxa ;/
Napisałem maila do MG .... pewnie na odpowiedź trzeba troche poczekać ale telefonicznie to też zbyt dużo się nie dowiem tak na szybko.
Pozostaje poczekać ........

[ Dodano: 2007-10-17, 17:39 ]
Hmm...jak chcesz cicho i dobrze to chyba zostaje Ulter dedykowany, choć ja mam uniwersalnego i nie jest jakoś specjalnie głośny.
Albo jakieś customy np. z MG, Eltec.
Cichy to taki ktory ja mam i Neło
Ja mam dokładnie ten sam problem co AeM. Też mam Civ'a 1.5i VTEC-E 114KM to wszędzie mi mówią, że albo nie ma takiego silnika( ta, sam go poskręcałem :) ) albo proponują jakieś produkty firm z "atestem". Sam sie chyba też zastanawiam nad dedykowanym z Ultera, bo chodzi mi o delikatny basik, ale by nie był uciążliwy.
Daj znać jeśli możesz jaką dostaniesz odpowiedź od MG( bo rozumiem, że chyba nie dostałeś).
Pozdrawiam

Daj znać jeśli możesz jaką dostaniesz odpowiedź od MG( bo rozumiem, że chyba nie dostałeś).
Pozdrawiam


Na maila nie odpisali ale spodziewałem się tego .... pozostaje dzwonić ale wolałbym widzieć co kupuje tym bardziej że kupowałbym wysyłkowo
Jeśli chcesz zamieszczę Ci skan cennika z Ultera. Ja osobiście tam pracuje na fabryce... Od razu mówie że zabawa zaczyna sie od 500zł. Jesli chodzi o dedykowany tłumik.

Jeśli chcesz zamieszczę Ci skan cennika z Ultera. Ja osobiście tam pracuje na fabryce... Od razu mówie że zabawa zaczyna sie od 500zł. Jesli chodzi o dedykowany tłumik.

A że tak spytam- polecał byś coś z ich oferty? Narazie i tak max moich wydatków na to to 500zł. Dlatego nie wiem wciąż co wybrać, a ryczącego nie bardzo chce.

Bo raczej o jakość powinienem być spokojny co nie?
Jeżeli chodzi o produkty Ultera to coraz bardziej jestem przekonany co do zakupu dedykowanego nawet za te 550 zeta.
Miałem już tłumik Ultera uniwersalny i byłem zadowolony.
Dźwięk był dobrze wytłumionym lekkim basem także nie męczył podczas jazdy.
Jeszcze to przemyśle ale Mati dał mi do myślenia z tym dedykowanym
Prawda jest taka, że to chyba najtańsze wydechy z homologacją jak sie nie myle. Ja jezdze na homologowanym... Nie powiem slychać go a w razie kontroli papierek jest... Jest parę rodzajów końcówek których wykonanie hmm... no nie poleciłbym bardzo. Ale wiekszość jest dobrze wykonana. Co do jakości... wszystko może się zdarzyć. Zdarza się że wkład w końcówce dzwoni Ale to najczęściej wina sprzedawcy. Uszkodzenia podczas transportu...

PS. Jak się zdecydujecie co do modelu to napiszcie mi na PW. Powiem Wam o nim wszystko.

[ Dodano: 2007-10-20, 22:44 ]
Ja sie jednak chyba zdecyduje na ten dedykowany. Tylko teraz waham sie pomiędzy końcówkami, bo nie chce by była znów zbyt wielka( by nie przypominała niektórych E30 i Golfów MkII z rurami a'la komin elektrowni :) ). Dlatego zastanawiam sie pomiędzy
110-103/17-1 a 110-103/07-2.
Chciałbym by był taki bardziej pod japońskie odpowiedniki podchodził ( z wyglądu :) ). Jak coś to będe miał pare pytań Mati :) Mam nadzieje, że nie sprawi to kłopotu :)
Weź 17-1 jeśli już tak wybierasz. fi 100 to nie jest wiadro. Bo to szerokosc koncówki, a perforacja w srodku nie jest tej szerokosci, bo bedzie miala jakies fi80mm... Natomiast 07-2 dobrze wygląda na podwójnej końcówce... Ale tu masz juz koncowke fi80mm.

Co do reszty to 17-1 ma wkład wspawany i wyszlifowany, tak że widać że połączenie zewnętrznej części końcówki ze środkiem jest stałe, natomiast 07-2 jak widzisz wklad jest wepchniety do srodka prasą i z tyłu końcówki przeważnie jest punktowo przyspawany... Z przodu wklad blokowany jest przez rant koncowki, a z tylu jest punktowo przyspawany... Trwałość 07-2?? Na pewno duza, końcówka bardzo ładna. Pozostaje jedynie kwestia wyboru..