Rychtal ObwĂłd VI

Miałem kiedyś podobne objawy w poprzednim civicu, przyczyną był aparat zapłonowy gdy dodawałem gwałtownie gazu to szarpał, a gdy pomału to wkrecał się ale też niepewnie. Aha i u mnie tez delikatnie stukało i łopotało ale z aparatu zapłonowego. Proponuje sprawdzić aparat zapłonowy.
A ja w ED6 gdy tak mialem wymienilem swiece - problem zniknal.
Wiec ja bym najpierw wlasnie swiece sprawdzil - bo pewnie nawet nie wiesz, ile maja przebiegu?
Pozdrawiam
dzięki to jutro wezmę się za te świece bo dziś chciałem je wykręcić ale nie mam sprzętu do tego bo one fess głęboko leżą ale zacznę od świec dzięki wielkie
[ Dodano: 2008-04-23, 20:14 ]
miałem podobnie to po wymianie aparatu zapłonowego ustało, i tutaj prawdopodobnie cewka w aparacie. skąd takie przypuszczenia? bo qr... wpakowałem kase przez pewnych "szpeców" w nową kopułke, palec, moduł, a efekt nie zaniknął. Jakk wymieniłem całość to było ok.
Ale oczywiśncie nie neguje świec :)
aha... efekt był taki przerywanie, jakby dzióry na jałowym biegu, w czasie jazdy przerywanie coraz większe aż mi zdechł zupełnie. Tak jakby było odcięcie dopływu paliwa i zejście obrotów do zgaśnięcia.
Kup swiece NGK - polecam.
Dzieki :)
[ Dodano: 2008-04-24, 17:50 ]
Nie oszczedzaj na kablach. Nie bierz zadnych za 50zl i tych za 90zl tez bym nie bral. Ja kupowalem NGK ale to juz nie ten przedzial cenowy. Bosche beda ok.
dzięki :)
[ Dodano: 2008-04-24, 18:37 ]
Wpadnij na spota jakiegos albo popros kogos z forum zeby pozyczyl Ci na 5 minut kable. Napewno ktos sie zgodzi.
No właśnie jakby był ktoś uprzejmy np jutro pożyczyć na sekunde kable z okolic to będe wdzięczny :) moge podjechać :)
[ Dodano: 2008-04-24, 21:15 ]