ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Jakis czas temu wymienilam chlognice w d15b2 sedan z 92. jakis czas po tym zauwazylam ze waz biegnacy z silnika do chlodnicy(ten od gory) podczas rozgrzewania sie silnika zaczyna puchnac(zwieksza srednice) ostatnio po dosc ostrej jezdzie pojawil sie plyn chlodniczy kolo korka chlodnicy a w zbiorniczku wyrownawczym poziom plynu nieznacznie sie podniosl. kolega mi powiedzial ze jak weze puchna i przez korek wywala to moze byc uszczelka pod glowica ale u mnie tylko ten jeden waz puchnie a ten na dole nie a jak robilo by cisnienie przez kompresie to powinny obydwa a nie jeden?dodam ze chlodnica to podrobka a korek zostal stary. moze to korek albo ta chlodnica za 300zl?


moze termostat, albo pompa wody ci nawala.

Ja tez mam nowa chlodnice i tez mi plyn powraca czasem, ale tym sie raczej nie przejmuje bo wskazowka temperatury jest we wlasciwej pozycji, oraz silnik sie nie przegrzewa, jako to mialo miejsce na starej chlodnicy. Za chlodnice dalem 320zl, i wymienialem razem z pompa.
wymień wpierw korek, jesli problem nie ustanie -wymień termostat , jesli dalej kupa to podejrzewam UPG
dodam jeszcze ze temperetora jest ok.



dodam jeszcze ze temperetora jest ok.
wg mnie temperatura bedzie ok do momentu kiedy sie nie zrobi poducha powietrzna w przewodzie i wtedy drastycznie wzrosnie- wiec po upalaj jeszcze auto po mieście ostro i zobacz co sie dzieje z temp...jesli niebedzie rosła no to tylk osie cieszyc
A był odpowietrzany układ po tej wymianie ?????
znalazlam przyczyne. to korek na chlodnicy.apropo moze ma ktos taki korek od d15b2?