ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
jaka może być przyczyna , ze płyn chłodniczy wlewa sie do zbiorniczka wyrównawczego ale juz nie chce wracać z powrotem do chłodnicy ? i czy nieszczelności w układzie chłodzenia mają wpływ na obroty ? nie rozumiem dlaczego po rozggrzaniu płynu w zbiorniczku przybywa ... ale jak sie ostudzi nie ubywa .. a w chłodnicy brakuje tyle ile sie przelało do zbiorniczka ,chyba zbiorniczek wyrównawczy ma wyrwnać braki

i czy braki płynu i zapowietrzanie sie układu ma wpływ na faluace obroty ? bo faluje mi tylko na mocnoo rozgzanym silniku i na benzynie i na lpg .. wszystkie ew. przyczyny wyeliminowane tj krokwy , przepustka ,kable, swiece kopółka itd dodam tylko ze zaczeło falowac tylko na benie a teraz na gazie tez ... i jest to wyjątkowo uciązliwe bo na gazie podczas skoku pow 1500 wywala mi bład 17 ale ten typ tak ma z pozoru nie związane ze sobą zeczy wystarczy zeby nie falowało i błędu licznika nie wywala..
_________________
wiem ze na temat falowania było sporo.. ale ręce mi opadają ... wszystkie mozliwości wyczerpane


brak powrotu plynu - wymien korek chlodnicy
korek wymieniony ... brak efektu