ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
czesc mam powazny problem z zawieszeniem? przednim w mojej hondzie a mianowicie: przy skrecie w lewo lub w prawo na drodze z wybojami lub malymi kamyczkam dobiega bardzo glosny i intensywny stuk z przednich kół i bardzo czuje tez to na kierownicy. Zaznaczam ze przeguby zewnetrzne sa wymienione. Przy jezdzie na wprost bo takich drobnych kamieniach tez dobiego stuk ale duzo mniejszy. Dodam jeszcze bo moze to miec znaczenie (pisalem juz o tym na forum ale dalej nie wiem co jest): po wrzuceniu 1 biegu gdy puszczam sprzeglo slychac taki stuk jednorazowy jest on obecny niemal za kazdym razem (takze przy zmianie na 2 bieg - przy puszczaniu sprzegla). Mechanik?? ktory mi sprawdzal te rzeczy powiedzial ze najprawdopodobniej jest to wina przegubow wewn ale nie jest pewny bo to jest dla niego bardzo dziwne licze na wasza pomoc dzieki analkofan


a moze masz ktoras podusze pod silnikeim wywalona
Znam taki przypadek ale nie będę mówił u kogo to było że silnik ze skrzynią był skręcony na jednej śrubie i tak samo poduszka na jednej i też dośc mocno stukało. Myśleliśmy że to zawiesznie i lataliśmy po 200km/h Chodź to skrajny przypadek i żadko się zdarza możne jednak sprawdzić bo nie zaszkodzi a tylko może pomóc.

czesc mam powazny problem z zawieszeniem? przednim w mojej hondzie a mianowicie: przy skrecie w lewo lub w prawo na drodze z wybojami lub malymi kamyczkam dobiega bardzo glosny i intensywny stuk z przednich kół i bardzo czuje tez to na kierownicy. Zaznaczam ze przeguby zewnetrzne sa wymienione. Przy jezdzie na wprost bo takich drobnych kamieniach tez dobiego stuk ale duzo mniejszy.

Górne wahacze albo sworznie dolne.
Końcówki drążków kierowniczych.
Kończy sie przekładnia.
Sprawdz amortyzatory (koszt niewielki)
Te żeczy mogą wpływac na stuk który słyszysz



sprawdz sobie luz między półosią a przegubem zewnętrznym jeśli masz luz wyczuwalny ręka to na pewno przy wrzucaniu 1,2,3 biegu jest wydobywany chałas jednorazowego stuku jak i przy dodawaniu lub ujmowaniu gazu.tak ja miałem.kupiłem cała lewą półoś i wszystko ucichło.pierwszy chałas z zawieszenia na drobnych kamieniach sprawdz końcówki drążków kierowniczych lubią tak chałasować.