Rychtal ObwĂłd VI

Sprawdź przewody wysokiego napięcia, u mnie przy podobnych objawach po wymianie kabli WN przeszło jak ręką odjął.
miałem taki objaw u siebie, przerywanie oraz właśnie wrażenie jakby paliwo nie dochodziło. Pierwsze wrażenie że jakby to pompa paliwa, ale nieeeee ;)
U mnie to był problem z aparatem zapłonowym. Prawdopodobnie cewka, co kopułka i moduł zostało wymienione i problem nie zanikł, więc wymieniłem cały aparat i było ok.
Więc moja rada, umów sie z kimś kto ma ten sam silnik i podmień dla sprawdzenia najpier kable aby nie narobić się bez potrzeby, a potem aparat zapłonowy. Przy aparacie PAMIĘTAJ o zrobieniu kreski :) na łączeniu aparatu z silnikiem aby go ustawić w tej samej pozycji : )
Kolejnym etapem tego problemu jeśli nie robisz będzie to zę poprostu Ci stanie :P ...honda, takim zejściem z obrotów do zera i potem.. holowanie.
Oczywiście moze to być coś innego ale objawy się zgadzają jak z moimi.
Daj znać czy to było to czy co innego, tutaj i na PW do mnie jak rozwiążesz problem, bo chciałbym wiedzieć co i jak.
Kolego mam podobne objawy do Ciebie tez w silniku 1.3. Tylko, ze ja na cieplym silniku mam w miare rowne obroty. Ja wymienilem juz filtr paliwa, powietzra, swiece. Szkoda ze nie mieszkasz jakos blizej to bym Ci uzyczyl aparatu . POzdrawiam. Dj znac jak sie uporasz z tym problemem.
Witam mam taki sam problem civic 1.4 (90kw) 97 rok ,na jałowym obroty spadaja do ok 400 i jakby zaraz miał gasnąć ,potem wchodza na ok 700,800 ale słychać jak sie wachają pomiędzy 700,800 czasem jednak ok jakby ktoś miał jakiś pomysł ?
Miałem podobną sytuacje też w 1,3 wymieniłem swiece, kable, i dalej nic okazało się że cewka zapłonowa miała przebicie
Wlasnie niedawno zwrocilem sie z podobnym probleme do mechanika i powiedzial, ze to moze byc zapchany katalizator i dlatego dlawi...
WSK_LC, Ja mam dokładnie taki sam problem z silnikiem D16Z2.Walcze z tym już prawie rok.Dużo rzeczy już wymieniłem,wyczyściłem i dalej nic.Dlatego warto poszukać kolegi takim samym silnikiem i podmieniać(kable,cewka,aparat itd.) na próbe.No chyba że kogoś stać na wyrzucanie forsy w błoto.
i ja mam podobny problem w D16A8, świece ok, kabelki nówki NGK i nie tak dawno wymieniony aparat zapłonowy na nowy a i tak dziada nawet na rozgrzanym silniku trzyma się na 800obr/min
[ Dodano: 2008-10-11, 20:01 ]
Ado-Watty, 800-900 obrotów na minute to prawidłowe obroty na jałowym biegu 1000 to za dużo