ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mianowicie muszę kupić sprężyny, więc jak kupować to już gleba, i teraz takie małe pytanie jakie doradzacie mi kupić do mojego autka? Chciałbym od razu zaznaczyć że bogaty to ja nie jestem więc muszą być w sensownej cenie

Z góry dzięki za odpowiedź


Proponuję równe obniżenie przodu i tyłu o ile jeździsz autem na codzień a nie jesteś ścigantem który ma auto tylko na 1/4 mili przy równomiernym obniżeniu auto nie wężykuje w koleinach i dużo lepiej trzyma się w zakrętach.TZW.klin jest dobry tylko i wyłącnzie do ćwiary by przy ruszaniu była większa przyczepność przez większy nacisk na koła przednie(napędowe)
No to jedna wskazówka już jest teraz pytanie jakie, ile :)
No niemiecki TUV podaje że bez wymiany amortyzatorów seryjnych można dać -38mm
aby seryjnych amorków nie wybijało zbyt szybko i żeby nie ścinało opon.
Myślę że jak TUV podaje -38 to śmialutko można dać te -40 o ile koła nie będą ci ocierać o błotniki chodź zawsze można sklepać ten wewnętrzny rancik z tyłu i będzie lala.


Dołacze sie do tematu..a jak zmierzyć takie sprężyny, bo mam zapasowe i gosc od ktorego je brałem powiedział że jak je włoże to bedzie gleba ze az miło,a autko juz nisko.Jak ktos bedzie chetny to moge je sprzedać
ja mam caly zawiasdo IV gen do sprzedania -60 przod - 40 tyl jak co zapraszam na PW
Ja ostatnio kupiłem sprężynki na allegro do mojej 5gen. Firma vogtland podobno dobra. Tu masz stronke: http://www.vogtland.pl Założyłem i ładnie siedzi. Nie za dużo nie za mało w sam raz. Obniżają niby -35mm ale chyba troszkę więcej siadło.
No i dodam że to nówki były i dałem 350zł. Czytałem na forum, że są dużo lepsze niż Supersporty czy Jamexy.
Potwierdzam Vogtland jest spoko.
Tu masz foto niestety tylko przodu. Dodam, że przedtem to auto wyglądało jak by do startu się szykowało. Terenówka :)
No dzięki wielkie przeglądne sobie dzisiaj :). Ps. Bardzo ładna gleba :). Montowałeś na seryjne amorki?? Jeżeli tak to jak się spisuje w jeździe??
Na seryjne. Spisuje się lepiej niż przed obniżeniem :)
No dzięki wielkie za info, pewnie już niedługo też będę mieć :)
Niemiecki TUV podaje że bezpieczne obniżenie auta na seryjnych amortyzatorach to -38mm tak że do -40 można śmiało zjechać biorąc pod uwagę że TUV zawsze pozostawia jakiś dość duży margines bezpieczeństwa.
nie wiem kowal mial -60 i -40 i jak bylem obaczyc jak amory to byly ok i sa nadal bo leza w garage

nie wiem kowal mial -60 i -40 i jak bylem obaczyc jak amory to byly ok i sa nadal bo leza w garage

ile za to Rikoo bys chciał