Rychtal ObwĂłd VI

Dla kolegi który przyczyni sie do rozwiązania problemu stawiam 0.5 dobrej wódki :)
POMÓŻCIE
Ale napisz bardziej szcazegółowo, czy to się dzieje tylko na prostej, przy jakiej prędkości, co się dzieje na zakrętach...czy są jakieś dziwne odgłosy, czy masz dobre opony, czy zbieżność robiłeś w profesjonalnym zakładzie...itd.
[ Dodano: 2008-09-08, 20:16 ]
ok, dzieje sie to powiedzmy powyzej 60km/h czym szybciej tym gorzej-najgorsze sa wykoleiny! jesli jest idealnie prosta droga to nie dzieje sie nic. na dlugich lekkich łukach jest to samo-sama zmienia tor jazdy jakbym był pijany. nie moge utrzymac toru jazdy. Odglosów nie ma zadnych-wszystko sprawne i w wiekszosc nowe zawieszenie. 2 opony z tylu (good year na deszcz) mam od nowosci a 2 z przodu uzywane-moze to one bo po ich zmianie pogorszylo sie. zbieznosc robilem w duzym wasztacie u Lasonia w Bedzinie. wydaje mi sie ze zrobili ok ale nie daje głowy.
zmien opony albo najlepiej felgi z oponami (przekrec od kogos) i zobacz jak bedzie
jakie masz rozmiary tych opon ??
ja stawiam na luzy w maglownicy + zła zbieżnosc miałem tak samo w eclipse
rozmiar alufelg z oponami to 14/60/185. co zrobic z ewentualnym luzem na maglownicy? wymiana oleju pomoze? jakie koszta?
rozmiar alufelg z oponami to 14/60/185. co zrobic z ewentualnym luzem na maglownicy? wymiana oleju pomoze? jakie koszta?
jesli faktycznie masz luz to tylko regeneracja ,sprawna uzywka lub nówka-olje nic nie da
aha, gdzie to zregenerowac i ile to morze kosztowac?
kurcze pojecia niemam