Rychtal ObwĂłd VI

# aparat zapłonowy TD-41U
# kolektor ssący z B7 (kompletny z wtryskami i przepustnicą)
# komputer P06
# wiązki silnikowa i kabinowa
Jednak myślę że jak już się grzebać to iść krok dalej i jeżeli dobrze myślę to dobrze by było zakupić jeszcze głowicę od d16z6 i komputer od d16z6??? bo ten komputer który zakupiłem nie podejdzie??
wtedy od razu z d15b7 przeskoczę na jeszcze coś mocniejszego???
Proszę o pomoc co jeszcze będę potrzebował i wszelkie rady?? z góry dzięki
Komputer od b7 nie bedzie pasowal. Do zmiany na z6 brakuej jeszcze bardzo wielu rzeczy ktorych nie potrzeba przy przejsciu na b7: pasek rozrzadu, olej, plyn chlodniczy, uszczelka pod glowice, uszczelniacze zaworowe, opcjonalnie pierscienie i panewki przy jednej robocie. Do tego dolicz 2 razy wieksza robocizne, jesli masz tyle kasy to idz w z6.
gdybyśmy mieli opcjonalnie określić kwotę o jakiej mówimy to dużo łamane przez bardzo dużo wyrażane w złotówkachz trzema zerami minimum???
Minime to koszt porownywalny do swapa, ale przy swapie mozna sprzedac duzo wiecej swoich gratow.
Dan, a kto ci teraz d15b2 kupi ? swap to 2500 zl a za czesci do minime wyda o polowe mniej zostaje tylko robota.. a co do kosztu roboty to juz niech sie ciebie pyta ;)
też tak myśle same części będzie ciężko sprzedać rynek na d15b2 właściwie nie istnieje, chyba zostanę narazei na b7 przyjdzie czas to się coś zmajstruje zobaczę jaka jest różnica pomiędzy b2 i b7 czy w ogóle odczuwalna, może wydech do tego dojdzie na razie i zobaczymy...
Skrzynie, blok i glowice spokojnie sprzedasz. A czesci na z6 wychodza duzo wiecej niz sie poczatkowo wydaje. B7 po lekkich modach objedzie d16z6
no ok, co rozumiemy pod pojęciem b7 po lekkich modach?? może jakieś przykłady bo wzbudziło to moją ciekawość!!! a jak wiemy apetyt rośnie w miarę jedzenia
z góry dzięki
Dan, ale z6 po lekkich modach idzie jeszcze lepiej
Jest znaczna rozniaca miedzy b2 a b7jest dos odczówlana
No i sie podpisze pod słowami kolegi Dana ze dobre b7 objeżdza z6 przynajmniej seryjne :)
[ Dodano: 2009-03-21, 12:55 ]
rozumię że zrobione b7 i zrobione z6 nie może mieć porównania, chciałbym się jednak skupić nad modyfikacjami w b7 jako że tematem w ogóle się nie interesowałem, jestem właściwie jeszcze przez przekładką więc może jeszcze można coś z nią połączyć jakieś modyfikacje, żeby zrobić coś za jednym razem czy może niekoniecznie i nie zachodzi taka zależność?? a spokojnie można coś później podłubać, pytanie tylko co??
Zawsze mozesz odrazu ssący od z6 wstawić no i seria wydechowego 4-2-1 z z6 tez jest lepsza
to już zawsze coś większe kanały od z6 bądź od y3 (chyba???) efekt???
kolektor 4-2-1 od z6 z całą wymianą układu wydechowego?? dobrze rozumię czy może sam kolektor też coś daje??
a czy chip (bo przy d15b2 nie było takiej szansy) też coś daje fizycznie czy same ustawienia można tylko zmienić jak obroty, dla poprawienia przyśpieszenia??
Kolektor ssący od z6 (najlepszy jest ponoć od y8 ale o takie trudno) do tego albo wydechowy z z6 albo jakis no name 4-2-1 poźniej przelot 2 cale i jakiś Ala Mugenik na końcu. chipa zawsze mozesz wstawic odcine przesuniesz shift light ustawisz no i mozesz procedurke startowa do tego co ci napewno sie przyda na 1/4 jakas rużnica tam jest ale wielkich efektow nieoczekuj ze jakies konie ci przybeda od chipa :) wiadomo później mozesz lekki zamach zapodac, w odstawke oczywiscie musi isc skrzynia z b7 bo jest zbyt długa wstawiasz jakas z 1.3 lub za wieksza kase hybryde. Poźniej mozesz sie bawic np z przepustnica od h22 lub b16 itd pozdrawiam
już sama skrzynia z D13B daje róznice w osiągach...
wielkie dzięki , będziemy myśleć co dalej, narazie zamkne kilka rzeczy, a drogę na przyszłość mam nakreśloną!!!
Powiem szczerze ze moim zdaniem taniej było by zrobić swap na 16 na pełnym wtrysku, powiedzmy D16A6 to lepsze od D15B7 koszty zakupu D16 minus koszty ze sprzedaży D15 powinny być mniej więcej równe co D15B2 na D15B7 moc nieco większa bo ok. 117KM dla D16A6. Plug & Play jak dla mnie ;)
Powiem szczerze ze moim zdaniem taniej było by zrobić swap na 16 na pełnym wtrysku, powiedzmy D16A6 to lepsze od D15B7 koszty zakupu D16 minus koszty ze sprzedaży D15 powinny być mniej więcej równe co D15B2 na D15B7 moc nieco większa bo ok. 117KM dla D16A6. Plug & Play jak dla mnie ;)
Nie masz racji, szybciej taniej i mocniej bedzie jak zrobi minime i pomodzi
szybko, tanio dużo to co każdy lubi najbardziej
pomodzi Pod warunkiem ze dobrze pomodzi ;)
tak na szybko bo kupuję kolektror z większymi kanałami dolotowymi, od d16y3 też podejdzie??
kto powiedzial ze mody z6 sa drozsze niz b7 ?? dan mowil tu o malych modach typu caly uklad wydechowy przelotowy z kolektorem 4-2-1 dobry dolot z nadmuchem, plan glowicy, lekki zamach, cofniecie vteca o 400 rpm..