Rychtal ObwĂłd VI

Nr:1
http://www.allegro.pl/ite..._brzmienie.html
Nr:2
http://www.allegro.pl/ite..._regulacja.html
Czy są jakieś dedykowane tego typu tłumiki do tego silnika jeśli tak to gdzie i jakie po ile a jeżeli nie to co polecacie?
Ja ososbiście od jakiś dwóch miesiecy posiadam ten tłumiczek a'la mugen nr.2 i musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolony. Z silencerem brzmi jak seria, a po wykręceniu wkładeczki jest ładny miły dla ucha basik, a nie ryk jak to jest w przypadku niektórych tłumików:)
Ale to oczywiście na każdym silniczku będzie brzmiało inaczej dlatego decyzja należy do ciebie, ja też wybierałem między tymi dwoma tłumikami ale mój wybór padł na tłumiczek a'la mugen ponieważ apexi n1style nie ma wkładki wyciszającej.
Też mam nr 2 i na moim d15b2 ładnie ryczy jak sie wciśnie mocno gazu, przy spokojnej jeździ brzmi ładnie
do czasu:) ja odradzam WM.straszna porażka.Już to gdzieś pisałem...po roku tłumik sie wysypal i zaczął chodzić tragicznie i noe chodzi o to że głośno bo uwielbiam głośne wydechy,ale dzwięk jest tragiczny.NIE POLECAM
nr 1 odpada, spawy zardzewieje i to szybko, po kilku miesiacach, dzwiek sie zmieni
nr 2, nie wiem nic o nim, wizualizacyjnie mi sie nie podoba..
mam ten od ponad pół roku:
http://allegro.pl/item572...dka_90_100.html
nie zardzewiał, głoś się nie zmienił, jeżdze cały czas bez silencer'a bo go nawet nie brałem czasami za głośno jest jak się jeździe w dłuższą traśe, ale z tego co wiem to przy silencerze jest bardzo cichy tak jak mario pisze
szczerze to polecam ten co ja mam, jest fajny w krzstałtach, i tak jak mówie od pół roku nic mi się z nim nie dzieję..
Wszystkie Tłumiki końcowe typu przelot ( te które pokazałeś) znacznie podwyższają decybele, nic z tym nie zrobisz, silencer natomiast też nie jest idealnym rozwiązaniem. Jeżeli chcesz tylko poprawić lekko dzwięk polecam wspawanie ładnej końcówki przekroju 80 mm koniecznie okrągłej i obcięcie starej. Jeżeli masz kasę inwestycja w Remusa, Sebringa czy Supersprinta jak najbardziej wskazana - wcześniej prawidłowo to kolektor 4-2-1 z przelotowa rura przez cały samochód i koniec dedykowany jednej z tych trzech firm, całość średnicy 2"" z kwasówki, taki wydech zwiększa moment i ładnie brzmi :)
na ten silnik 2 "" to chyba za dużo po drugie holokaust mu zafundowałem wiec tez zmienia sie specyfika bo sam widze ze całkiem inaczej pracuje niz na benzynie z tej twoje konfiguracji to widze ze 900 zł w góre nie moje:D druga sprawa jak z sondą lambda i katalizatorem nie wiem czy w tym aucie już jest sonda przed katalizatorem czy nadal za bo jeśli za to trzeba bedzie kombinować i przegrode wspawać aby spaliny nie dmuchały wprost na sonde po drugie komputer zacznie swierowac
Nie rozumie? Nie wiesz gdzie masz sonde Lambda?? Sonde masz w kolektorze wydechowym także bez emocji. Ps. Gaz w Hondzie to nie jest dobry pomysł, Ja mam gaz tylko w kuchence;) Zrób sobie tak jak tu i będziesz zadowolony i koszty będą nie wysokie: http://www.youtube.com/watch?v=KfUFz2XUIrg
no łądna koncepcja ciekawe ile taki shortshift
ciekawe ile taki shortshift
sam sobie zrobisz wystarczy na forum
no łądna koncepcja ciekawe ile taki shortshift
Koszt shorta robionego u Dana to cos okolo 50zł.Napisz do niego i będziesz wiedzial,a jest to piękna sprawa
teoretycznie skraca przełożenie (o ile dobrze kojaże) ale jak z wytrzymałością takiego czegoś
Short robiony przez DAN'a wytrzymuje juz rok szarpania w moim przypadku.