Rychtal ObwĂłd VI

Zwracam się z prośbą o radę w podłączeniu podciśnień(przewodów podciśnieniowych w gaźnikach w d14a1.
Wymieniałem gaźniki z powodu dużego zużycia paliwa i kopcenia silnika( na czarno) i wymiana nie przyniosła żadnego efektu.
Wielka prośba do ludzi mających auta z tymi gaźnikami o opis, lub fotkę (zwłaszcza z lewej strony, tam gdzie jest aparat zapłonowy ) .
Jeszcze pytanie o czujnik,rozdzielacz nie wiem jak on się nazywa do którego s podłączone przewody podciśnieniowe wychodzące z aparatu zapłonowego i co to za czujnik i jakie spełnia zadanie?.
Za pomoc będę niezmiernie wdzięczny.
Pozdrawiam!
Jutro wysle ci fotki i schemat podlaczen wezyków.
A ta banka na aparacie zaplonowym to jest podcisnieniowy regulator wyprzedzenia konta zaplonu.
Nie chodzi mi o regulator wyprzedzania kąta na aparacie. Tylko o Czujnik w kolektorze ssącym, który za pomocą wężyków, jest połączony z regulatorem podciśnieniowym wyprzedzania kąta zapłonu.
Czekam z nie cierpliwością na schemat podłączeń i fotki
Pozdrowienia!
Siema, dosales te foty od Servisa, bo mam w domu ogrom fotek i moze będę mógł pomoc.
pozdr
Nie niedostałem -nie mogę sobie poradzić z tym autem! , za wszelkie informacje na temat regulacji ,ustawień tych gaźników będę niezmiernie wdzięczny.
Pozdrawiam!
jorell@op.pl