Rychtal ObwĂłd VI

ja zakladalem po 2 tygodniach sie zrabała prawa szyba nie zamykała sie tez sie męczylem z 2 h z tym ogólnie nie polceam raz mi nawet nie zamkło a ja nie popatrzałem i stała sobie hanka z cyfrówka na siedzeniu
chciał bym sprawdzić jak to działa tylko wszystko podłaczam zgodnie ze schematem centralka od alarmu daje przez 30 s (- ) ale kbale które podłaczam pod silniki - zero reakcji, mam jeszcze jeden kabel który jest opisany jako 500ma activator i nie wiem co z nim zrobić
1 kabel dajesz z silowniczka centralnego przy zamykaniu daje impuls do centrali potem rozcinasz kabel co idzie do silniczka z przyciskow niepamietam ktory i teraz musisz kombinowac bo moze ci wybijac bezpiecznik jak źle wepniesz albo np szyba ci sie bedzie opuszczala przy zamykaniu auta:)
włąśnei tak kombinowąłem tylko na tyych kablach nic sie nie zmienia tak jak by były do niczego nie podłaczone jutro pojade wymienić centralke na nowa bo wydaje mi sie ze to jest coś nie tak bo wychodzi 8 kabli
- 2 silnik lewy
-2 silnik prawy
-masa
-+12V
-sygnał z centralki
- i ten jeden 500ma activator i nie wiem pod co ten podłaczyc :/
ten activator , wydaje mi sie z to sygnal ze sterownika zamka centalnego podlaczasz go w miejsce gdzie , i teraz musisz wiedziec czy zamykanie zamka odbywal sie po podłaczeniu masy czy napiecia i zobaczyc w manulau moudulu.
Moj modul mial kabelek ktory musialem rozciac bo zamek centralny zamykany byl po podaniu masy i tak bylo napisane w manualu modulu.
Witam
Jeżeli chodzi o ten moduł:
http://www.allegro.pl/ite...lektr_42zl.html
to przetestowałem go u siebie i służę pomocą, jeżeli chodzi o sposób montażu i zasadę działania.
to niestety nie jest ten :(
kupiłem ten
http://www.allegro.pl/ite...limitowana.html
i własnie nie moge dojść do tego jak on działa bo przekaznik zaraz po otwarciu znowu w nim sie zamyka :/
napisz kolego o dwóch kablach.....jak je podłączasz.......ten activator i rózowy.......
Wprawdzie nie mam tego typu modułu, ale wydaje mi się że pomarańczowy podlącza się do centralki( + lub - przy zamykaniu zamka - konfiguracja za pomocą zworki) , a różowy do + po zapłonie(blokada działania przy zapalonym silniku), ale aby przetestować działanie koniecznie trzeba podłączyć silniki szyb- inaczej układ nie wykryje wzrostu prądu i nic się nie dzieje. Moduły działają wszystkie na podobnej zasadzie: zalączany jest pierwszy silnik - po stwierdzeniu wzrostu prądu( czyli po zamknięciu szyby, lub zablokowaniu silnika) wlącza drugi przekażnik i sytuacja się powtarza. Podanie + na wejście "zapłon" resetuje uklad.
Pozdrawiam