ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
No więc tak jak w temacie. Ostatnio rozpinałem kilkakrotnie imobilajzer montując alarm w autku i ogólnie kombinując z okablowaniem. Cały czas używałem tylko jednego kluczyka i wszystko chodziło. Dzisiaj w pracy zostawiłem ten kluczyk którego zawsze używam, a auto pod domem, więc wziąłem drugi oryginalny kluczyk i idę do autka. Do stacyjki wszedł, przekręcił się ładniutko, kontrolki się zapaliły, ale migała kontrolka imobilajzera (zielony kluczyk), po przekręceniu na zapłon cisza, nic się nie działo. Zdziwiłem się leciutko i polazłem do domu po kluczyk Matkę, z nim sytuacja się powtórzyła. Pojechałem innym autem do pracy po kluczyk którego zawsze używam i na nim wszystko ładniutko odpaliło. Czemu imobilajzer blokuje drugi kluczyk i kluczyk matkę ??


nigdy sie nie wklada klucza matki dostacyjki bo sie blokuje ima

wiec chyba teraz zostala ci wycieczka do ASO na kodowanie wszystkich kluczykow
Chyba to się tak skończy
Panowie ale na jednym z kluczyków nadal wszystko bangla, tylko nie wiem co z drugim


moze byl dorabiany i nie zostal zakodowany
Nie znam sie na tym ale jak miałem forda to miałem dwa kluczyki czerwony i czarny czarny był do użytku "codziennego" a czerwony był jak by awaryjny, dało sie nim otworzyć drzwi i przekręcić stacyjkę ale samochodu już nie dało sie odpalić i to było normalne.