Rychtal ObwĂłd VI

Czy spalanie dalej bedzie takie samo??
ogolnie wszelakie spostrzeżenia
Z góry dzięki
Po za dźwiękiem nic nie da takie moje zdanie. No dobra mi przestało szarpać przy zmianie biegów
w d15b2 dolot nic nie da bo jest bardzo mala przepustnica :)
jedynia dźwięk tak jak Arthas napisal ;P
podpinam sie pod pytanko a raczej jak zrobic taki doloci wlasnej roboty???
co bedzie potrzebne??
bo jak nic z osiagow nie daje to chociaz jakas estetyka bedzie;D;D moze jakis tutoriall??
teraz sie nasuwa pytanie czy za fajny dzwiek warto dac ok 150 zł
chyba żeby zmienic przepustnice ale nie wiem czy to by było za bardzo zdrowe dla silnika
przejdź na pełen wtrysk, potem zmieniaj dolot i przepustnice
no i tu mnie zagiołeś heheh bo az takiej wiedzy mechanicznej nie posiadam
Czy spalanie dalej bedzie takie samo?? Sam sobie zaprzeczasz takimi pytaniami. Jeżeli chcesz poprawiać osiągi to nic nie bierze się z niczego . Dlatego będzie lepiej ja zalejesz paliwo zadbasz o olej i bez ingerencji będziesz przemierzać kilometry . Nie zrozum mnie źle to nie jest żaden atak Chyba że masz pieniądze na zbyciu to kupujesz i zakładasz i tyle.Zawsze na przyszłość dolot już będziesz miał Jak polecisz z dalszymi modyfikacjami to się nie zmarnuje.
kempcio, dolot w D15B2 za wiele nie da, tak jak zresztą piszą przedmówcy. Ewentualnie może(ale nie musi) poprawić troszkę dynamikę( trochę chętniej się na obroty będzie wkręcać) ale to też nie jest norma
trochę ostrzej na gaz będzie reagował, ale jak doprowadzisz do niego zimne powietrze, bo jak będzie ciągnął tylko gorące to poza większym spalaniem to pogorszy jego osiągi
czyli ogolnie nalezy to olać hehe
dzięki za pomoc to jeszcze jeden dowod ze to mało rozwojowy silnik ale za to mało pali i jest w miare niezawodny
Pozdro
ze to mało rozwojowy silnik tak bym do tego nie podchodził bo to dosyć modyfikowalny silnik i można go nieźle pomodzić. Pozdro
lepiej reaguje na gaz , troche lepiej wchodzi na obroty, takie moje spostrzezenia po zalozeniu.
kempcio, Już nie przesadzaj - wbrew pozorom D15b2 to dość rozwojowy silnik - minime na b7 i już masz ponad 100KM odetkasz dolot i wydech, jakiś porting głowicy dobre strojenie i masz w sumie nie dużym kosztem ok 115-120 KM więc już bez przesady, ale podstawą jest przejście na MPFI
tak jak mówi pitbedzin, ja założyłem u siebie mpfi, przelot i paróweczkę i auto już całkiem nieźle sie odpycha ale i tak vtec jeszcze musi wpasc
dobra teraz musicie mi powiedzieć co to jest MPFi hehhe
Multi Poin Fuel Injection - wielopunktowy wtrysk paliwa po naszemu Czyli z D15b2 robisz D15b7
to stary musze Cie dopaść na spocie bo nie wiem jak sie za to zabrać
kempcio, wielkiej filozofii nie ma, kup kolektor z b7 wiązkę, kompa i komplet uszczelek kolektora - oddaj do kogoś kumatego i cieszysz się 101 bhp bez zdejmowania głowicy nawet
no niestety teraz przez wakacje jestem troche bez szmalu