ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
montował ktoś głowice z D15Z1 do D15B7 ciekawi mnie czy są jakieś efekty ?
czy może lepiej wrzucić wałek z Z2??
w sumie nie duży koszt...


Tylko Wałek Z2 lub A6, najlepiej kup sobie jeszcze kółko z Y7 co nie będzie takie proste! A jak chcesz uzyskać jeszcze coś więcej to regulowane np Vision, ale wtedy jeszcze koszty strojenia i ustawienia na Hamowni. Z tym że jak do tego zmienisz cały wydech z kolkiem 4-2-1 plus dolotowy z Z6 albo Y8 jakiś zimy dolot o średnicy przynajmniej 75mm to będzie Ci to zajebiście zapierdalać Potem można jeszcze agresywniejsze mapy paliwa i przesunąć odcinke!
Nie kombinuj nic z głowicą D15Z1 bo to kiepski pomysł jak już to Z6 można wrzucić tylko koszty sporo większe a nie powiedziane że szybciej będzie jeździło niż na wałku, osobiście szczerze w to wątpię! Tyle że będziesz mógł powiedzieć że masz V-tec'a!
Powodzenia w modach!
a nie za duża średnica dolotu jak na seryjna przepustnice? teraz mam k&n o identycznej średnicy jak przepustnica.. po czym rozpoznać wałek z A6 lub Z2? (nie chcę żeby ktoś mnie w konia zrobił) a ten kolektor to musi być z kwasówki czy może być seryjny z Z6 bo tez 4/2/1 mam już przelot na 2 tłumikach 2"

aaa mam jeszcze jedno pytanie o zawieszenie obniżyłem przód -60 i koła są pochylone teraz jest jeszcze na seryjnych amorach, ustąpi po wymianie na amory o skróconym skoku czy tylko ustawianie zbieżności mnie uratuje?
D15Z1 to zły pomysł, szukaj kompletnej głowicy D16Y7, ma najostrzejszy wałek w d-serii i większe zawory, poza tym nie musisz nic kombinowac z wiązkami i aparatem zapłonowym jak przy D16Z6, koszt zakupu od 150 - 300zł a jakieś tam efekty będą, wkładam właśnie do siebie więc będzie wiadomo czy coś to da


sorki ze sie podlacze do tematu bo jest tyle opini i sprzecznosci ze sam juz sie pogubilem mam D15Z6 wlasnie chcialbym dac gore czyli gowice od D seri zeby wlasnie to mialo rece i nogi i nietrzeba bylo przerabiac wiazki i roznych innych rzeczy oczywiscie,oczywiscie aby osiagi sie poprawily rowniez
Ponoc wystarczy zmienic tylko klawiature i walek na ten z d16y8, nowe ecu i powinien juz jakos jezdzic

a nie za duża średnica dolotu jak na seryjna przepustnice? teraz mam k&n o identycznej średnicy jak przepustnica.. po czym rozpoznać wałek z A6 lub Z2? (nie chcę żeby ktoś mnie w konia zrobił) a ten kolektor to musi być z kwasówki czy może być seryjny z Z6 bo tez 4/2/1 mam już przelot na 2 tłumikach 2"

Wałek A6 i Z2 wygląda raczej tak samo, jak z B7 trza mierzyć krzywki żeby być pewnym! A6 i Z2 mają około 0,5mm wyższe w zależności od zużycia wałka! Wydech masz ok pod warunkiem że od kolektora do końca jest 2". (Na tłumikach też tak być powinno)
Co do średnicy dolotu - przepustnica ma chyba z tego co pamiętam 64mm, na to daje się redukcje gumową 75x65 i od 75 prowadzi się rurę 75 do stożka który najlepiej oddzielić od komory silnika jakąś blachą lub zabudować. czemu mówisz że za duża średnica - patrz parówy jakie to ma pojemności.