ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam ! Zalozylem do mojej hanki kolektor 4-2-1 i wyrzucilem kata w miejsce weszla rurka . Przyrost mocy jest nieco odczuwalny.. ale to jednak za malo.. zwracam sie z pytaniem co jeszcze zrobic by poprawic osiagi autka.. zastanawialem sie nad koncowym np ultera czy remusa i slyszalem tez ze zamiast filtra powietrza mozna zalozyc jakis stozek badz wkladke czy to dobra mieszanka? przyznaje sie bez bicia ze jestem laikiem w temacie modernizacji..


zrob mini me na glowice z d16z6 i wtedy bedziesz szczesliwy lub za wieksza kase swap na cos mocniejszego a jak masz mniejsze fundusze to z duala zrob wielopunkt czyli z DPI na MPI
a ten koncowy i stozek sobie odpuscic?
najlepiej zrób sobie wielopunktowy wtrysk, koszt jakieś 800-900zł razem z robocizną
do tego zapodaj jakiś dobry dolot (CAI, parówa lub dobra wkładka np. K&N)
kolektor 4-2-1 masz ebay' owy czy z z6? najlepiej zrobić cały wydech w przelot 2"

u mnie auto bardzo sie zmieniło na plus po takich modyfikacjach. czuć ogromną różnicę:)
jeśli masz jakieś pytania pisz na pw. pozdrawiam


W tym silniku zmiana dolotu to daremna inwestycja. Przerabiałem to. Troszkę lepszy głos.
Nic poza tym. Jak coś to zmień na pełny wtrysk a potem pomyśl o dolocie
jaki bedzie potencjalny przyrost mocy ?? i gdzie najtaniej czesci kupic aha i jeszcze jedno pytanko jakis dobry spec od takich zabaw:)??

jaki bedzie potencjalny przyrost mocy ?? i gdzie najtaniej czesci kupic aha i jeszcze jedno pytanko jakis dobry spec od takich zabaw:)??

Kup wkładke k&n do oryginalnej puszki i usuń pudło pod zderzakiem, zrób dolot zimnego powietrza zamiast tego pudła, jedyna sensowna i tania modyfikacja, na wiele nie licz.
Miałem dolot zrobiony w d15b2. Po dwóch miesiącach wróciłem do serii.
Dużo osób na forum już o tym pisało.
Jak coś to Na pełny wtrysk i dolot później
i na jaki przyrost moge liczyc po zrobieniu pelnego wtrysku?? bo nie wiem czy to sie kalkuluje co do ceny jak tu wyzej kolega napisal ze koszt ok 800-900 zl to czy nie lepiej dozbierac na swap z crki
Seryjnie na pełnym wtrysku masz ~101 KM
po przejściu na wielopunktowy wtrysk na seryjnym kolektorze ssącym i wydechowym masz tylko 102 konie. Zakładasz ssący d16z6 i wydechowy e-bay i spokojnie jest 110 km;) Jedziesz na hamownie i wypluwa 114 np. i zdziwienie bo b2 w serii ma 90
zbieraj na swap jak chcesz przyrost mocy. To najsensowniej wydane pieniądze. A jeździsz z odpowiednią mocą w serii a nie po modach. To w pewnym sensie gwarantuje Ci bezawaryjność.