Rychtal ObwĂłd VI

Ps. Proszę się nie rozpisywać na temat Typu wymiana pierścieni, kute tłoki itp... Nie interesuje mnie doładowanie które tego wymaga, ale poniesienie mocy na ile pozwala seria D Hondy.
jestes z TG napisz do woytka on to posklada
Woytek z Gliwic - o niego ci chodzi??
tak
sam załóż ,przecierz tyle literatury czytasz,a skoro czytasz to pewnie wiesz ze bez remontu sie nie obejdzie
Na temat turbo po taniości do d-serii tu jest ciekawy wątek, warto się chyba zapoznać z opiniami ludzi którzy zjedli na tym zęby i mają realne podejście do tematu
http://forum.streetshadow...der=asc&start=0
Generalnie jeżeli piszesz o typowym zestawie turbo z "ebay", to jest on przez prawie wszystkich odradzany jako wykonany z materiałów o bardzo niskiej jakości, przez co czas jego żywotności(ew. silnika na takim zestawie) liczony bywa w tygodniach.
Ender2501, Dzięki
Franz, moze ustawimy sie na 1/4 mili, zobaczymy jak Ci to lata
A co do turbo w gotowych zestawach, to jest to żal robiony w chinach. Prawdziwe HMT to sam składasz na róznych częściach Np turbo z volvo lub saaba, IC z Iveco itd .
W necie jest duzo literatury na ten temat
mozna tez taki zestaw kupic i zostwic z niego orurowania i zaworki itp a IC i Turbo jak pisze morfeusz, dac lepsze.. Bo napewno raczej roznicy w zaworkach nie bedzie.. kolektor wydehcowy z takich zestawow wyglada dosc zacnie :) wiec mysle ze tylko dolozyc innych czesci i tez mozna sie zamknac w dosc fajnej cenie..no chyba ze sie myle to niech ktos mnie poprawi :)