ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
hehe ciekawy jestem waszych opini:
http://www.civicklub.pl/f...?t=55428&page=4
a tu opis autka na szybko:
http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=55833
dla mnie


masakra już wiem co będę robił u mnie pod maską
Ps,
ludzie forum civic klubu sa w niezlym szoku i niedowierzaniu zamieszanie jakich malo
czemu nie? :)

nie jestem szczególnie zaskoczony - choć na pewno będzie mnóstwo opinii w stylu: na ch$% tyle forsy w shitowe 1.4 itp itd ;)


Powiem tak, nie ważne że tyle kasy ważne że ma coś czego nie ma porządne turbo od gareta do civica i tak jest dedykowane do 1,6 silników ale to koszt rzędu 4 tys $
teraz auta robia seryjnie na 1.2 turbo 120 kucy np fiat linea :P
kup se fiata będziesz miał grata moi rodzice mają moja kobieta ma dziadki wujaszkowie i powiem że jestem w tej marce od dziecka i nie mam do niej przekonania słaba blachara mechanika zawiecha silniki mało dynamiczne konkurencja bije na głowę.
ciekawy jestem ile KM ten typ ma po tym setupie

kup se fiata będziesz miał grata moi rodzice mają moja kobieta ma dziadki wujaszkowie i powiem że jestem w tej marce od dziecka i nie mam do niej przekonania słaba blachara mechanika zawiecha silniki mało dynamiczne konkurencja bije na głowę.
Spytaj pierwszego lepszego instruktora nauki jazdy to Ci powie ,że fiaty więcej wytrzymują na "L`kach" niż ople albo inne marki ...
Swoją drogą ,ciekawe do ilu można dmuchnąć taki silnik ? :P
jakie
yamakas, ja na swojego fiacika nie narzekam :))) a nikt się tak nie wypowie na temat danej marki samochodu jak użytkownik no więc ja jestem zadowolona :)) na dodatek jak już coś się zużyje to są tanie części :)
Jak już tak ot się zrobił nt. Fiata:

Fiat jest ok i nie zmienię zdania... bo jeżdżę na zmianę Stilo JTD od matki...
I jak ten silnik jest mało dynamiczny to
Zawiecha ori nie ma, koła sensowne więc trzyma się drogi...
Blacharka ma się dobrze...

Jedyne co wywalić to całe badziewne esp/asr itd (no abs niech zostanie);

A w temacie:

Właśnie takie projekty są ciekawe:
Nie kolejne nudne B18 w EG czy H22 w siakimś EJ :)

Takie często szalone i nie uzasadnione (tu akurat uzasadnienie jest - trzymanie się klasy) modyfikacje to jest to!

Jak już tak ot się zrobił nt. Fiata:

Fiat jest ok i nie zmienię zdania... bo jeżdżę na zmianę Stilo JTD od matki...
I jak ten silnik jest mało dynamiczny to
Zawiecha ori nie ma, koła sensowne więc trzyma się drogi...
Blacharka ma się dobrze...

Jedyne co wywalić to całe badziewne esp/asr itd (no abs niech zostanie);

A w temacie:

Właśnie takie projekty są ciekawe:
Nie kolejne nudne B18 w EG czy H22 w siakimś EJ :)

Takie często szalone i nie uzasadnione (tu akurat uzasadnienie jest - trzymanie się klasy) modyfikacje to jest to!

podpisuje sie pod tym..
Jeśli chce ktoś do zawodów wyciągnąć z 1.4 jak najwięcej - super. Jeżeli ktoś się bawi dla siebie w krzesanie mocy z D14 - dla mnie rzeźba w gównie, lepiej zainwestować w dużo bardziej rozwojowe D16Z6. Co nie zmienia faktu, że projekt wart uwagi
Powiem ci że dobra baza to podstawa ale tak naprawdę 1400 cm3 pojemności i np 150 KM to już jest coś.
D14 +ssak Z6+dolot+wydech i już masz kole 110 kucy, patrz D14 Gwoździa, on tam już dość podłubał i jedzie mu to gryfnie. Ale bym D14 nie uturbiał.