ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
MAM PYTANKO PANOWIE I PANIE , CZY JEST JAKAŚ RÓŻNICA Z BUDOWIE TYLNEGO WAHACZA Z TARCZĄ A BĘBNEM? BO JA MAM TARCZĘ I HAMULCE Z ABS-em A MUSZE WYMIENIĆ WAHACZ BO MIAŁEM PECHA I UDERZYŁEM W KRAWĘŻNIK NA ZAKRĘCIE CO PRAWDA PRZEZ PRZYPADEK I BEZ ŻADNYCH WARIACJI BO MIAŁEM ZALEDWIE 15KM/H A ŚLISKO BYŁO. PRZEDSTAWIAM PRZYKŁADOWE LINKI TAKIEGO WAHACZA.

http://motoallegro.pl/ite..._prawy_tyl.html

http://motoallegro.pl/ite..._tylni_p_l.html

NO CHYBA ŻE MOŻNA TAKI WAHACZ WYKLEPAĆ???? ALE MNIE SIĘ WYDAJE ZE KLEPAĆ TO TYLKO BLACHARKĘ MOŻNA....

PROSZĘ O OŚWIECENIE MNIE W TYM TEMACIE


nie pisz capsem!
Gdybyś jeszcze podał model auta to mozna byłoby cos sprawdzic i porównać w EPC a tak....
Wszystko co jest metalowe da sie wyklepać - pozostaje tylko później pytanie o trwałośc i jakość takiego elementu - w życiu bym się na taki "zabieg" nie zdecydował. Zresztą takie prostowanie spowodowałoby zmianę wymiarów wahacza a to jak wiadomo juz haczy o geometrię - WYMIENIAĆ I JUŻ !
Model B18, wymienię tylko tylko nie wiem jaki mogę kupić...


Goły wahacz nie powinien się różnić o ile jest z tego samego modelu auta (model mam na myśli np: civic 5g)
Roznia sie
ja w swoim zauważyłem poza czterema otworami łączącymi piastę z wahaczem jeszcze cztery otwory z gwintem 2 podtrzymujące przewód z płynem hamulcowym a 2 z mocowania kabla do abs tyle że pewności nie mam czy w wahaczu z bębnem też znajdują się te otwory i w tym tkwi cały problem....

Roznia sie

Czym bo chętnie się dowiem