ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
witam mam obecnie kolektor 4-2-1 tłumik Remusa i katalizator..i wlasnie co zrobic wyciac katalizator zamontowac strumiennice ?? poprawi to troszeczke osiagi??odmuli auto?? tłumik wydaje mi sie ze fajnie rpacuje bo na niskich obrotach jest cichutki jednak jak dam gazu to fajny basowy dzwiek jest..jak to bedzie jak wyrzuce katalizator i wstawie strumiennice..i czy przejdzie to przeglad czy nie doczepi sie gosciu ze kata nie ma...wiem ze temat byl pewnie wiele razy ale bardzo mnie to ciekawi konkretnie co do tych pytan


Pewnie przeglądu nie przejdzie na legalu z wyciętym katem.
Cudów się nie spodziewaj po wycięciu kata.
A z głośnością... pewnie zależy co wstawisz zamiast
no chce wlasnie strumiennice.. wiec jaka bedzie z glosnoscia??
a co do przegladu..to wlasnie jak wy przechodzicie bo pewnie 1/2 ma wyciete katy..a slyszalem ze niektore strumiennice sa tak robione ze przypominaja kata na allegro sporo tego jest
A co to wogóle za auto i jaki silnik?


Honda Civic VI silnik 1.4 d14a4

Honda Civic VI silnik 1.4 d14a4

żeźba w gó...nie kolego -nic nie rób
strumienice?! daj spokoj, to nie calibra...
jak chcesz miec cicho to wstaw zamiast kata tlumik srodkowy, mam na sprzedaz tez z 6gena http://www.honda.slask.pl...p=178419#178419 jakby co
sajmon czemu tak sadzisz..sugeruejsz zeby kata nie wycinac?? tłumik podoba mi sie jak chodzi bo na malych obrotach nie ma glosnego dzwieku..ale chcialbym nieco glosniej.. co radzicie w takim razie
A wedłyg mnie wytnij kata odmulić odmuli sie (przynajmniej mi sie tak wydaje ze autko zrywniejsze jest, moze tez kat był juz zapchany). A wstawić mozesz kawałek rurki, przelotowy tłumik środkowy, albo strumienice. Głośnośc sie podniesie raczej ale nie iwem jak przy czym.

.jak to bedzie jak wyrzuce katalizator
mozliwe bedzie ze uklad w padnie w rezonans przy ok 3 tys. i bedzie "brzeczec" :)

tro juz sma nie wiem czy wycinac czy nie
też jestem na etapie wycinki kata i już podjołem decyzje wycinam . . . tylko czekam aż znajoimy blacharz znajdzie czas by mi spawnąć w miejsce kata rurke ale jakto jest? bo ja w dowodzie nie mam kata wbitego a auto jest z 93 . . no ale skoro w dowodzie niema to cheba niema się czym przejmować kumpel ostatnio zmienił w volkswagenie kata na strumienice i auto ożyło a słyszałem że rurka jest lepsza i tańsza wiec co tu rozmyślać
do 95r. auta nie muszą mieć katalizatora, no chyba że w dowodzie jest wbite "KAT". Było już wiele razy na forum...
a jak to sprawdzic czy jest wbity katalizator?? w karcie pojazdu?? i jak to jest oznaczone..prosze o konkrety to sprawdze zaraz.. moja civic jest z 96

a jak to sprawdzic czy jest wbity katalizator?? w karcie pojazdu?? i jak to jest oznaczone..prosze o konkrety to sprawdze zaraz.. moja civic jest z 96

Dokładnie nad twoim postem masz odpowiedź.

Pozdr.
czyli od 96 musza miec..a w dowodzie nic nie musi byc wbite?? bo ja nie mam nigdzie wbite o tym katalizatorze

mozliwe bedzie ze uklad w padnie w rezonans przy ok 3 tys. i bedzie "brzeczec"
Ja mam dokładnie taki dźwięk i dostaje już do głowy od tego, wkrótce wkładam środkowy, mam nadzieje, że nie będzie nieco ciszej i metaliczne pierdzenie zniknie. Pierdzi mi przy około 2500 rpm i później znika. Przy redukcji jak schodzi pierdzi od 3000 rpm do 2500 nawet niżej.
wywal kata wsadz przelotowy albo sportowego kata a strumienice sa do samolotow nie do samochodow chociaz rozne opinie slyszalem ja jestem swojego zdania strumienica to shit.