ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mysle od dluzszego czasu wlasnie nad takim rozwiazaniem z czego adoptowac ?? widzialem sedana 4x4 seryjnie produkowanego tak :) lub tez jakis pomysl na AWD :) serce b16 ale moze zmienei na b18 :)


jest ziom na ckpl co ma zrobione awd poszukaj,poczytaj

widzialem sedana 4x4 seryjnie produkowanego tak :)
d16, naped awd wiaze sie ze skrzynia, a ty masz b-serie wiec RTSI nie podejedzie
z sedana RTSi nie ma szans by podeszło
ale mozna pokombinowac z CR-V


Temat wałkowany do znudzenia na CKPL czy HONDATECH. Jeśli masz B-serię to tylko napędy ze skrzynią od CRV (fabrycznie B20) więc skrzynia pasuje. Pozostaje kwestia rozstawu osi i kół więc skracanie ewentualne wału napędowego i półosi. No i zastanów się czy jest sens bo straty mocy będą spore,zima w naszym kraju to 2-3 miesiące góra gdzie białe drogi są może 2-3 tygodnie i wtedy się przydaje 4x4 a w przypadku czarnej drogi zaraz po stracie z miejsca będą cię już łoić słabsze auta nie ma sensu.
Nie wiem czy znasz osobnika o pseudo Rudziński który swego czasu dosiadał solkę która później miała 300KM to tak gwoli przybliżenia sylwetki ale zmierzam do tego że jeszcze w setupie 220KM chwalił się że żadne Subaru czy Lancer nie miało szans na 1/4 bo co prawda ze startu wyskakiwało do przodu ale jak Rudziński zapinał już 3-kę to wszystko łoił.
Czyli jak nie bawisz się w rajdowca po szutrze to trzeba pomyśleć bo gra nie warta świeczki a lepiej zainwestować w jakieś LSD do skrzyni i na pewno będzie szybciej i po zakrętach i ze startu. 4x4 super sprawa i do zabawy ale raczej w terenie jak masz wydać 5tyś za przeróbkę coupe na 4x4 kup lepiej samuraja i pojedź do lasu zobaczysz że zapomnisz o 4x4 on road.Pozdro.
Baza, mam lsd :) widzialem koles na passwordzie ma awd i et 12.99 z rtsi wlasnie ma :) wlasnie obawialem sie straty mocy ale u niego raczej tego nie widac nie wiem wlasnie jak z b seria by bylo

widzialem koles na passwordzie ma awd i et 12.99 z rtsi wlasnie ma
Projekt bustera jest ciekawy. Zrobił wysokie 12s, ale co z tego.

Docent w swoim FWD i tak go objeżdża.

ET 12.514 w rykach. Jak widać nie potrzebne AWD.
http://www.youtube.com/watch?v=iUlTqu1O7ec

Jeśli liczy się dla Ciebie start i objeżdżanie porównywalnych mocowo przeciwników w deszcz i śnieg droga wolna. Przez resztę sezonu jak jest sucho będą robili z Tobą co będą chcieli.
No czy nie to samo napisałem wcześniej
widze ze jednak gra nie warta swieczki jednak mocne FWD zrobie :)
Tyle że te napędy Hondowskie to nie są stałe 4x4. Tylna oś jest dołączana przez wisko wtedy kiedy ślizga się przód a podczas normalnej jazdy 100% mocy i momentu idzie na przód...
Ale zawsze kręcisz tym wałem jeszcze i ciągniesz dodatkowo tylne półosie z mostem czyli raz żę oporu a dwa że masa spora.
Sie zobaczy
a jak wyglada sprawa w k seri ?? skrzynie i naped biore od crv z k seria ?;> jest to tez obciazenie jakies znacznie czy raczej slabiej wiadomo w k seri troche technologia nowsza :)
w mocnym samochodzie takie awd nie zabiera mocy,w B16 mogla by być lipa,ale w takim b18T to bedzie łogień
sajmon1100, plany sie zmienily i bedzie VII gen z k seria na pokladzie i raczej nie bedzie turbo wiec tez da rade ?:>