ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mam takie pytanko,przed remontem silnika D16 Z6 miałem założony filtr stożkowy,który to jak wszystkim wiadomo wydaje fajny psst a słyszalny on jest przy gaszeniu autka:)Po remoncie,a wymienione zostały uszczelniacze,pierścienie i zplanowana głowica oraz oczywiście wszystkie uszczelki,nie ma już tego psst i mam wrażenie że autko nie zbiera się tak jak powinno;zrobiłem około 4000 km od owego remontu.I tutaj moje pytanie czy może to mieć związek z źle uatawionym rozrządem?Podobno jest tolerancja niby o jeden ząbek w tą czy w ta ale ,no właśnie ale?? Proszę o poradę.


jesli mialbys zle ustawiony rozrzad to bujalby sie na obrotach.Druga sprawa da sie to zniwelowac przez aparat zaplonowy zobacz jak masz ustawiony czy jest mniej wiecej posrodku czy calkiem i jedna strone ustawiony.gdzie robiles ?
no właśnie na obrotach się buja a robiłem hmm ,robił mi znajomy mechanik ale wydaje mi się że pierwszy raz niał do czynienia z hondą i zmiennymi.. a kto to i tak nie znasz..
Masz jakiś ratunek?? może ?

[ Dodano: 2008-10-12, 20:23 ]
Jak ja mialem przestawiony rozrzad o jeden zabek samochod nie chcial dojsc do odciecia cos go blokowalo i nie bylo juz mocy od 6 tys obr.


ok ale jak sprawdzić czy to wina źle ustawionego ....
sprawdz zapłon na lampe stroboskopowa jezeli nie da sie ustawic na znaki zaplonu to na 100% rozrzad PS: na lampe wyjdzie nawet 1 zabek przestawiony
wielkie dzięki za rade:D powalcze a jak sie nie uda to szukam dalej DOBREGO mechanika od HONDY...

a jak sie nie uda to szukam dalej DOBREGO mechanika od HONDY... masz go post wyżej dominik_bb, Polecam

.Druga sprawa da sie to zniwelowac przez aparat zaplonowy zobacz jak masz ustawiony czy jest mniej wiecej posrodku no nie był mniej więcej pośrodku,ale teraz przestawiłem i nie widzę róznicy... Chyba będę się musiał wybrać do kogoś kto się zna na Hondzie bo sam nie dam rady a do jakiegoś tam mechanika to nie jade... Może się umówię z kimś z Was??