ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Tak ja w temacie mam taki problem, ze jak przelacze na gaz, to zaswieca mi sie kontrolka check engine na pomaranczowo... Na benzynie jest ok... Wie ktos co to moze byc

Za to na benzynie jest inny problem... Przy okolo 3tys obrotow na kazdym biegu zaczyna bardzo szarpac Nie mam pojecia czemu sie tak dzieje... Moze filtr paliwa, pompka, albo wtryskiwacze

Aha - autko to civic V gen. d15b2 i nie wiem od kiedy tak jest, bo kilka dni temu ją kupilem...

Z gory dzieki za pomoc!! Pozdro!!



Tak ja w temacie mam taki problem, ze jak przelacze na gaz, to zaswieca mi sie kontrolka check engine na pomaranczowo... Na benzynie jest ok... Wie ktos co to moze byc

Za to na benzynie jest inny problem... Przy okolo 3tys obrotow na kazdym biegu zaczyna bardzo szarpac Nie mam pojecia czemu sie tak dzieje... Moze filtr paliwa, pompka, albo wtryskiwacze

Aha - autko to civic V gen. d15b2 i nie wiem od kiedy tak jest, bo kilka dni temu ją kupilem...

Z gory dzieki za pomoc!! Pozdro!!


Czesc, jesli Ci szarpie i swieci check engine to moze byc kwestia slabego cisnienia i trzeba to podregulowac w warsztacie. Ja osobiscie polecam takiego jednego machera z Katowic, ktory zalozyl mi gaz w Hani i jezdzi ona zdecydowanie lepiej na gazie niz na benzynce:)
przed chwila sprawdzilem czy mam wizytowke, ale gdzies mi sie zapodziala. Wiem jednak jak dojechac:) Jak bedziesz chcial to daj znac, napisze Ci jak dojechac:)
sonda moze glupiec na gazie, nic strasznego, mozesz miec starsza generacje instalacji

sonda moze glupiec na gazie, nic strasznego, mozesz miec starsza generacje instalacji
Tak było u mnie miałem kiedys accord 94r .Ale do pewnosci powinienes odczytac kod usterki.ja tak zrobiłem i wyszło ze jakas grzałka sondy ,a sonda była nowa ale jakies badziewie uniwersalne które załozył mi pseudo instalator gazu.na allegro kupiłem lambde uzywana ale oryginalną i problem znikł a na dodatek spalanie spadło do przyzwoitych wielkosci ( 13litr.)wczesniej było 16 ltr.
acha instalacja była II gen.


instalacje mam 2 gen jest w Hannie od grudnia 2006 i dokladnie przy 3,500 tys na benzynie szarpie i nie da sie jechac obstawiacie sonde? a ten silniczek krokowy nie ma nic z tym wspolnego obroty w sumie nie skacza ani na benzynie ani na gazie.wlasnie chcielismy zobaczyc kod ale na kompie nie moglismy znalesc diody niewiem byly kompy bez diody?
a na gazie nie szarpie ? tylko na benzynie ?
u mnie na gazie też się zaswieca - powód: brak emulacji wtryskiwaczy, sterowanie jest bezczelnie odcinane - tania instalacja.
po odpaleniu na benie i przełaczeniu na gaz i ponownym przejściu na gasolinkę komputer pracuje już w trybie awaryjnym, (check engine) przez co nie wkręca się na wysokie obroty zamiast tego szarpie, u mnie wystarczy na momemt wyłączyć zapłon aby zresetować kompa - jak się nie pali check engine na benzynce chodzi genialnie.
obstawiacie zeby podjechac do gazownika i przeswietlic instalacje? w grudniu bylo zaplacone za nia 1900 tylko ze to na wiosce zakladali oby nie w jakiej szopie odpala sie na benzynce check sie nie swieci dodaje gazu do 3tys sie przelacza na gaz na gazie jest wszycho ok tylko v max lichy 175km/h a powinna leciec szybciej?wylaczmam gaz przyciskiem check sie nie swieci jest benzyna i przy rownych 3.500 szarpie
Jeśli szarpie na benzynie w okolicach 3500 obrotów to mogłoby wskazywac na wejście kompa w tryb awaryjny. Próbowałeś przekroczyć te 3500 obr czy po prostu sie nie da? Przede wszystkim zrób samodiagnostykę. U mnie ChE zaświecał sie na gazie w trakcie jazdy i spowodowane to było usterka emulatora. Na benzynie wszystko było OK. Jesli u Ciebie problem występuje na banzynie to byc może sama instalacja została źle zamontowana ( gazownik-druciarz ). Ale nie zmienia to faktu, że powinieneś najpierw zrobic samodiagnostyke.
a więc już wiem że to wina gazu jak odpale autko i odrazu dam benzyne jest ok chociaż nie da sie przekroczyć 7.000tys ? na gazie przekracza na benzynie nie chce, właśnie czy to możlwe zeby mój komputer nie miał diody i jak zrobić diagnostyke w d15b2.Musze jechać z tym gazem na prześwietlenie
w moim accord samodiagnostyke robiło sie w ten sposób :
robisz mostek na złaczu diagnostycznym (u mnie było w okolicy schowka) przekręcasz zapłon i kontrolka check engine zaczyna migac odpowiednie kody (krótkie i długie mignięcia, z tego odczytujesz dwocyfrowy kod.A jak je odczytywac i czego dotyczy konkretny kod i cała reszta wszystko jest w manualu serwisowym .
Tu na forum na pewno ktos ma taki manual (ja nie wiem jestem nowy ) ja mam tylko do accord i civ.5D.albo pszukaj w odpowiednim dziale na forum.
Zerknij do linka, wprawdzie temat dotyczy Accorda ale na pewno znajdziesz niezbedne informacje.
http://www.altech.com.pl/...k/poradnik.html