ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam - podjoem decyzję że w mojej DA6 będzie siedziao B20Vtec co moim zdaniem będzie już godnym serduchem dla takiego auta jak XSi. Sporo juz poczytaem i przedstawiam wam jeden z setapów który mnie zainteresowal:

- B16A head (czyli ogólnie zostaje wszystko co mam tylko blok wpada z B20)
- Skunk2 manifold w/70mm t/b
- Buddy Club spec 4 cams
- Weisco pistons 84.5mm (12.5 to 1)
- Eagle rods
- Stock block and crank B20B/B20Z

Moc takiego zestawu to ~220Bhp i okoo 209Nm momentu. Przypuszczam że dojda do tego jeszcze spręzynki i talezyki zaworowe z tytanu. I teraz pytanie takie czy ktos z was orientuje i zna jakieś lepsze setupy które mozna osiagnac nie ruszając bloku. Nie chce zabardzo ingerowac w ten blok. I kolejne pytanie czy Bore 84.5 bedzie ok czy szukac czegos 85mm ? Ogólnie czekam na jakielkolwiek sugestie odnośnie B20 !! Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi !!


ślimak nie wchodzi w gre?
Narazie robie N/A na B20 - moze kiedys w odlegej przyszosci dojdzie do tego kompresor, choc wydaje mi sie ze te 210-220 koników i ponad 200Nm by mnie zadowalaŁo w zupeŁności !! mam jeszcze jeden setup ciekawy:

B20 85mm stock sleves
B20 crank
Block guard (co to jest jeszcze nie wiem ale czytam)
GSR girdle
ITR Cams
B16 head
200 psi All cylinders (cisnienie paliwa ?)
TriY header (to chyba 4-2-1)
Sheet Metal IM
210hp 202Nm

wiecej info i filmiki jak to smiga tutaj:

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2186028