Rychtal ObwĂłd VI

od roku posiadam Civica 1.4 z 2003, przebieg coś ok 100k, w grudniu był robiony pasek rozrządu w autoryzowanym serwisie. Samochód sprawował się dobrze aż przez kilkoma dniami zaczęła się palić się żółta kontrolka silnika, a przy odpalaniu załapywał po dłuższej chwili. Podjechałem na stacje, mechanik zrobił diagnostykę, bąkną coś ze "dostaje słabą mieszanka" i skasował 50 zł
powiedział ze będziemy szukać przyczyny, na pierwszy rzut ma iść regulacja zaworów (120zł), potem możliwe że wymiana świec... intuicyjnie czuje że chce mnie na trochę kasy. Ale nie wiem, może tak trzeba naprawiać, bo z ksiazki serwisowej wynika, że zawory niebyły regulowane ostatnio - na samochodach znam się słabo..
Bardzo proszę o jakieś porady, sugestie co to może być
pozdrawiam Rafał
Znajomy mechanik, który ma dobrą reputację, jest solidny, robi sam wziął mi za regulację zaworów (sam ma civica więc się pewnie zna) 80 zł wraz z wymianą rozrządu - takie ceny u uczciwych mechaników w mojej okolicy
Pytanie - co ma układ zapłonowy do składu mieszanki? Zadaj je temu swojemu mechanikowi, niech się trzyma jednej wersji. Może Ci jeszcze błotnik pomaluje przy okazji?:) Na hondzie jeszcze znam się słabo, ale świece wymienił bym sam na Twoim miejscu skoro potrzeba.Jak jest ch**em to jedź do innego, dowiedz się od znajomych kto robi porządnie i tyle.
pozdro