ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Wiec tak dzisiaj rano postanowiłem zmienic cały bagażnik w jedną wielką szkrzynie basową ale nie wiem jak to zrobic jest kilka wersji ale do konca nie wiem jak to zrobic czy zamonotwanie głosnika basowego z jednej strony bedzie miało jakis nie korzystny wpływ na dzwiek ? chyba dokupie jeszcze jeden głosnik basowy jbl serii gto zaraz zapodam fotki i zobaczymy co wy na to płyta została juz wymieniona boczki zostaną wyciete alenie do konca no i przyjdzie fajna wykładzina tylko ze dzisiaj mi juz nie starczyło bo musiałbym kupic jeden metr bierzący dywanika a on ma szerokosc 4 m ! i dzisiaj robie tylko z płyt konstrukcje !

[ Dodano: 2006-06-27, 19:31 ]


moze zanim bedzie skrzynia i nne zabawki to nalezało by wyciszyć

a zeby Ci nie latała podłoga proponuje przedłuż mocowanie na srube koła zapasowego i do tego dokreś podłoge
narazie o wyciszaniu nie myslałem narazie tylko boczki sa wyciszone a pod płytą tez jeszcze cos wymysle co do mocowania nie jest to zły pomysł ale dalej nie wiem jak zabudowac suba

[ Dodano: 2006-06-28, 20:16 ]
Solo-taka zabudowe mozna wykonac - jednakze musisz pamietac o zachowaniu litrazu skrzuni dla zastosowanego glosnika- wtedy to bedzie gralo oczywiscie jesli jescze wykonasz wygluszenie auta.
Jesli tylko to ''tak wrzucisz'' bez wygluszneia to cala buda z tylu bedzie dzwonic pod wplywem cisnienia wiec sadze ze bez sensu robic podwojna robote.
Mozesz zrobic te zabudwe bardzej wysunieta - tak bys mial dostep do kola zapasowego
np. zrobic krotsza deske i zaopatrzyc w zawias - czyli pozostawic opcje podnoszenia bokiem do gory dzieki czmeu wyjmiesz kolo.
Tak dla lektury :

klik !


Generalnie zrobilem inaczej niz na poczatku planowałem tu kilka zdjec podczas pracy :) ! Na jednym zdjeciu kumpel ktory wycioł kroliczka (wiadomo jakiego)

[ Dodano: 2006-06-28, 23:38 ]
proponowalbym ta zabudowe robic z dobrego grubego mdfu ...

okładzine ale tylko w kolorze czanym mam na miejscu - sie zrobi dobra cenke :wink:
te płyty są lepsze od mdfu bo sie nie łamią pod ciezarem no i drozsze sa ibardzo grube mają około 1,6 cm -1,7 cm ! A jaką wykładzine mi proponujesz?
Solo ja mam prozbe cykaj wszystko co robisz u siebie bo ja tez niedlugo mam zamiar sie zabrac za zabudowe a widze ze puki co niezle ci idzie ;)
I dlaczego usunoles kroliczka??
Ciekawe jak taka zabudowa by wygladała w bagazniku malacza 126p Chyba bym nic nie widział z przodu, oprocz głośników... ale zawsze mozna zabudowac silnik

Solo nice wyglad ! Kroliczek musi Być... !! !!

pozdrofka !!

te płyty są lepsze od mdfu bo sie nie łamią pod ciezarem no i drozsze sa ibardzo grube mają około 1,6 cm -1,7 cm ! A jaką wykładzine mi proponujesz?

niezgodze sie ztym stwierdzeniem !!!
mdf a osb to dwa rózne swiaty!!!
dobre zabudowy wykonywane sa własnie z mdfu po to by zachować i stworzyc jak najlepsze warunkiu dla dzwieku gdyż wykonane jest to z pyłu który mniej rezonansuje w porównwniu do osb. jesli chcesz miec to dobrze zrobione to polecam mdf a na podłoge juz chyba lepiej zeby była wytrzymalsza sklejkea nie osb

i zrób wyciszenie bo to powinien byc pierwszy punk plany car audio
zakup miekkie maty APP ( cena do jakosci 10/10)
pozdrawiam i powodzneia
Solo - widze ze Berni juz napisal co trzeba - takze dokladnie to co powyzej jedyne co dodam ponadto osb sie sypie
Solo jak coś dzwon do mnie jesli nei ja to mam teraz pod reka fachowców wiec coś pomożemy.

A tak na marginesie Wilu ostatnio spotkałem sie ze ważna firma na rynku car audio nei mowie nazwy stosuje czasem osb i sobie chwali.. masz gdzies moze specyfikacje tych dwóch materiałów??
Płyta OSB to jest pierwsza płyta drewnopochodna opracowana specjalnie dla budownictwa, tak zwana płyta o ukierunkowanych wiórach płaskich. Zawiera ponad 90% drewna.
Nazwa "o ukierunkowanych wiórach " pochodzi z tego, że w warstwie górnej i dolnej wióry o wymiarach 100x0,6 mm kierunkowo umieszczone są wzdłuż długości płyty natomiast w warstwie środkowej w poprzek płyty.
Wysokie parametry techniczne płyt OSB wynikają z zachowania włóknistości drewna, zazębiania się długich wiórów, a przez natryskiwanie wiórów specjalnym klejem i emulsją parafinową w tzw. zaklejarkach uzyskuje się dużą odporność na wpływy warunków atmosferycznych.
Płyta produkowana w nowoczesnej technologii osiąga parametry zbliżone do sklejki,przy czym jest zdecydowanie tańsza ale też cięższa.

Specyfikacje techniczną płyt w zastosowaniach budowlanych znajdziesz na stronie :

http://www.kronopol.com.pl

w prodktach i u góry są specyfikacje techniczne - MDF' również.

Jeśli chodzi o zastosowania w car-audio- właściwości akustyczne ma gorsze niż MDF - ale jest znacznie tańsza stąd przypuszczam sie ją coraz częściej stosuje jako wypełnenia.
Ja z doswiadczenia powiem że OSB sie strasznie -szczególnie na krawedziach sypie - stąd nie wyobrażam soebie zrobienia skrzyni która pod wpływem drgań sie wykruszy i wióry będa latać po skrzyni i do głośnika.
teraz juz zapozno a ja i tak jestem z tej płyty zadowolony ! ten mdf ktory widziałem łamał sie w rękach

[ Dodano: 2006-07-05, 12:01 ]