ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam Wasz wszystkich i mam do Was pytanie a zatem nie wiem co się stało maiałem płyn chłodniczy na granicy mini i max wczoraj zagladam pod maske i patrze ze jest prawie pod zakretke i troche jest mokro koło tego zbiornika prosze o pomoc bo nie wiem czy cos sie stało złego tem silnika przekroczyła mi minimalnie po wyzej 90


najprawdopodobniej nieszczelność w układnie cjłodzenia, ja tak miałem jak chłodnice szlag trafił :P
czyli musze kupic nowa chłodnice? dokładniej mozesz mi to napisac
słuchaj jezeli masz pełen zbiorniczek na zimnym silniku to masz gdzieś nieszczelny układ chłodzenia ... a gdzie masz nieszczelny tego ja nie wiem


Witam!
Ja też miałem dokładnie takie cuda jak mi uszczelka pod głowicą zaczęła padac i po zagrzaniu porzadnym silnika plus bucior plyn wydmuchowało do zbiorniczka.
Jak zaglądałęm do chłodnicy było pusto, ale tylko po porzadnym butowaniu więc tak jeździłem bo mechanicy mi mówili że to napewno nie głowica ;/
Proponuję żebyś się tym przejął i dokładnie obadał temat bo jak faktycznie uszczelka poszła i będziesz tak jeździł to możesz zatrzeć silnik, a w najlepszym przypadku będziesz miał do wymiany uszczelniacze zaworów i pierścionki (ja tak miałem). Hanki nie lubią jak po pierścionkach im plyn leci plus przegrzanie przez zapowietrzony układ :(
Mam nadzieje że u Ciebie zaciął się tylko termostat i delikatnie sie płyn zagotował przez co go troche wypluło.
Pozdrawiam i powodzenia.
Ja mialem tak kilka dni temu, tyle ze w corolli. Winowajca byl zakamieniony korek, ktory wyrzucal plyn do zbiorniczka ale, juz w druga strone nie chcial, i w chlodnicy robila sie pustka.( niestey zaden zaminnik nie pasowal, a w salonie wybulilem 85zl za korek )
przyczyn moze być baaardzo duzo ale tak czy siak coś z układem chłodzenia
Ja też obstawiłbym korek, może nie kupuj, tylko na początek pożycz na chwile od kogoś.
Ale własnie ja jakis miesiac temu zmieniałem uszczelke pod głowica uszczelniacze zaworów pierscienie. Przecież to jest raczej nie mozliwe zeby juz była uszczelka do wymiany>
Jak uszczelka zamiennik, albo zle dokrecona, albo glowica nie wyrownana to jak najbardziej mozliwe.