Rychtal ObwĂłd VI

Kupiłem niedawno do swojej Hani zegary z obrotomierzem oraz tarcze indiglo. Generalnie z założeniem tarcz nie ma żadnego problemu, ale jak ustawić licznik przebiegu na taki jaki aktualnie mam w samochodzie?? Ja mam autko z 95r a zegary podobno 94, i nie chce mieć gratisowych 20 tysięcy km. Jak możnaby to było bezboleśnie zrobić?, lub czy ktoś kto się na tym zna mógłby mi to ustawić, bo ja nie wiem zupełnie jak sie do tego dobrać.
Jeżeli chodzi o podłączenie tarcz to mam nadzieję, że sobie poradzę. Nie ukrywam, że korzystam z porad i zdjęć m.in z naszego forum, ale jako że jestem jeszcze "zielony" w sprawach elektryki to w razię problemów będę się odzywał i bardzo liczył na pomoc w tym temacie.
PS.Nie wiem czy zdecydować się od razu na diody i pomalowanie wskazówek farbą fluorescencyjną, jak myślicie? Narazie taki mam plan i na 90% go zrealizuję, ale może jest coś o czym nie wiem i lepiej nie próbować tego robić.
siemka
Ja tez wymienialem u siebiie na zegary z obrotkiem i poprosty przelozylem swoja tarcze z prędkościomierzem wraz z licznikiem kilometrów. ona sie trzyma na kilku srubkach poprostu wykrecasz i wychodzi cala razem z tym od kilometrów pozniej tylko przkladasz i przykrecasz ot cala filozowia :)
a nie ma problemów ze wskazówką, bo słyszałem, że lepiej jest uniknąć jej wyciągania ze względu na późniejsze przekłamania, a w tym przypadku jest to nieuniknione. Jeżeli nie ma innego sposobu to będę sobie radził tak jak ty
Tarcza schodzi razem ze wskazówka
[ Dodano: 2007-06-01, 18:01 ]
ok, zatem czekam na info ;)
Radek odkręcasz kokpit (powiedzmy) i jak otworzysz puszkę gdzie masz prędkościomierz to sam wyjdzie. Wskazówki nie dotykasz w ogóle....
Radek odkręcasz kokpit (powiedzmy) i jak otworzysz puszkę gdzie masz prędkościomierz to sam wyjdzie. Wskazówki nie dotykasz w ogóle....
Ale ja mam wyjęte całe zegary i z nich jeszce wyjęty prędkościomierz, stoi sobie aktualnie na biurku i czeka na tarcze nową tylko. Chodzi o to, żeby licznik przebiegu był taki jak aktualnie posiadam, bo na nowym jest znacznie więcej nakręcone.
Ale tak właśnie się zastanowiłem i skumałem to co mówił hosse. (Lepiej późno niź wcale)
Po prostu prędkościomierz z zegarów jakie mam teraz w aucie, przełożyć już z założonym indiglo do nowych zegarów, ten cały zestawik z mechaniką i tarczą. Może ktoś to potwierdzić, że będzie dobrze działać (bez wariactw na wskazówie) i nie są komplety zegarów jakoś ze sobą konfigurowane.
Radny, NIc sie nie stanie poprostu sciagasz ta przednia szybke( oczywiscie poto aby wyciagnać prędkościomierz :) z tyłu masz zamocowany prędkosciomierz wraz z kilometromierzem ( od strony gdzie wkladasz zarówki) on sie trzyma na 3 srubkach wiem bo sam tak robilem przy wymianie i mnie nic sie nie dzieje wszystko dziala oki i mam swój rzeczywisty przebieg a nie z tamtego licznika poprostu odkrecasz te 3 sróbki i wychodzi Ci calka tarcza prędkościomierza wraz ze wskazówka i kilometromierzem. Poźniej tylko przekladka w odwrotnej kolejnosci i wszystko musi dzialac :). Zrobilem fotki ale nie moge znalezc kabla zeby wrzucic je na kompa
spoko, już pokapowałem o co chodziło.
Dzięki wielkie za pomoc.
W niedzielę będę walczył już z podłączaniem wszystkiego, bo dzisiaj jeszcze do roboty, a jutro SCP
Mam nadzieje, że nic nie spalę.
w tym temacie juz Ci nie pomoge bo niestety nie dorobilem sie jeszcze indiglo i ie mam pojęcia jak sie to montuje
ja mam zamiar w najblizszym czasie kupic zegary z obrotomiezem tylko powiedzcie mi gdzie sie podłancza ten obrotomiez?zeby dobze działał
w tym temacie juz Ci nie pomoge bo niestety nie dorobilem sie jeszcze indiglo i ie mam pojęcia jak sie to montuje
Jeśli moge to chciałem pomóc troszke....Na Allegro jest koleś któru sprzedaje Indiglo które nakłada sie na orginalne tarcze i przykręca tymi oryginalnymi śróbkami.Zastanawiałem się jak to możliwe załozyc tarcze bez zdemontu wskazówki ale zauważyłem że te tarcze indiglo mają większy otworek i ponoc bez problemu przechodzą przez wskazówke pod kątem.