ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam wszystkich.
Mam problem przy wymianie filtra paliwa, mianowicie po ciężkich bojach z wyciągnięciem filtra udało się wymontować i zamontować nowy. Po wkręceniu przewodów paliwowych no niestety tryska z przewodu ze zbiornika ( dokładnie z gwintu przy filtrze ). po rozkręceniu przewodu i sprawdzeniu czy gwint nie zjechał ( jest ok ) ponowne skręcenie i to samo. Czy czasem nie ma jakiegoś knifa na wkręcenie przewodu ??? Albo czy czasem nie wypadła mi ze środka jakaś uszczelka ???. Cieknie tylko z tego a przed odkręceniem starego patrzyłem i żadnej uszczelki na zewnątrz nie było ( wew. ???? ), sruba nie była wkręcona do filtra do końca, i po zmianie jest to samo (na maxa wkręcam i dalej cieknie ) Co robić ????????

Sorki. Troche namieszałem ale da się zrozumieć.


Moim zdaniem powinny być miedzy przewodem a filtrem przynajmniej 2 uszczelki miedziane, które dostajesz razem z filtrem ( w filtronie daja przynajmniej ). Ja w civicu 1991 miałem az 4 uszczelki miedziane i czasami gdy źle sie ustawiło uszczelki sikało paliwo... Jesli ty nie masz takich uszczelek to ciekawa sprawa, ale czasami nawet z uszczeleczkami trzeba sie troszke poiłowac zeby dobrze ustawic i zeby nie sikalo paliwo...
Są w komplecie dwie uszczelki ale zakładane są one na przewód wychodzący z filtra do listwy wtryskowej ( z tego nie kapie ). Na przewód ze zbiornika do filtra żadna nie wejdzie. Nie chcę na chama próbować dokręcić przewodu ( jak przekręcę gwint to będzie kapa ). Nie wiem co jest grane.Może uszczelnić uszczelniaczem do zbiorników paliwa ( benzyna go nie rusza ) ????
Jeśli sobie dobrze porzypominam to powinieneś tam mieś taki filtr : http://www.moto.sklep.pl/...rch&sstr=B34011
Wymieniałem ten filtr osobiście i nie miałem problemów ze szczelnościa choć nie dam głowy czy na obu króćcach były uszczelki - ale raczej powinny być skoro na jednym są. Być może, że krzywo wkręcasz - nie może być najmniejszego oporu.



Witam wszystkich.
Mam problem przy wymianie filtra paliwa, mianowicie po ciężkich bojach z wyciągnięciem filtra udało się wymontować i zamontować nowy. Po wkręceniu przewodów paliwowych no niestety tryska z przewodu ze zbiornika ( dokładnie z gwintu przy filtrze ). po rozkręceniu przewodu i sprawdzeniu czy gwint nie zjechał ( jest ok ) ponowne skręcenie i to samo. Czy czasem nie ma jakiegoś knifa na wkręcenie przewodu ??? Albo czy czasem nie wypadła mi ze środka jakaś uszczelka ???. Cieknie tylko z tego a przed odkręceniem starego patrzyłem i żadnej uszczelki na zewnątrz nie było ( wew. ???? ), sruba nie była wkręcona do filtra do końca, i po zmianie jest to samo (na maxa wkręcam i dalej cieknie ) Co robić ????????

Sorki. Troche namieszałem ale da się zrozumieć.

na silikon......
Problem częściowo rozwiązany. Po którejś tam próbie stwierdziłem że dobrym rozwiązaniem będzie założenie do środka gumowej uszczelki. Uszczelka wycięta z dętki i osadzona w filtrze zdała egzamin (ciekawe na jak długo? ) Narazie jest ok. Dalej nie wiem co jest grane gdyż bez uszczelki nie było szans by nie ciekło ( przewód wkręcany był dobrze , bez oporu ). Niby zwykła wymiana filtra a taki problem.

Dzięki za wypowiedzi
Pozdrawiam Mariusz
jakbys mial problem - skontaktuj sie z Servisem - na peno Ci pomoze tym bardziej ze tez jestes z Katowic.
Poza tym uszczelki sa wazne lecz jak sie za mocno dokreci krzywo zalozony gwint- trzeba je tez prostowac najlepiej mlotkiem ale jesli poradziles sobie detka - to good oby tylko sie nie rozcieklo