ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mam mały problem . Przy wymianie sprężyn na sportowe z tyłu niestety ukręciła sie sruba mocująca amor do wahacza tego dolnego . Mało tego wyrwała tuleje metalowo -gumową w nim i sie zapiekła w tej tulei . Zawiozłem auto do mechanika który miał sie tym zająć . Niestety stwierdził ze zawieszenie z tyłu nie było ruszane od 14 lat czyli od nowości . zaproponował mi wymiane tych dwóch wahaczy ponieważ reszta śrub albo nie chce sie odkręcić albo sie urwie . Pytanie moje jest takie. Czy dobrze zrobiłem ze sie na to zgodziłem i czy zamiennik tego wahacza wytrzyma jakis czas , będzie chyba z JC ?


Heheh widze ze nietylko ja mialem ten problem w zaszla sobote zapiekla mi sie sruba mocujaca amortyzator do wahacza.
Rozwiązanie moje bylo takie ze kupilem nowe tuleje w salonie Hondy oczywiscie oryginaly a koles na prasie mi je wcisnal Polecam ci takie samo rozwiazanie ?Kiedys popełnilem ten blad i kupilem tuleje z firmy TED GUM ktorej niezapomne do dzisiaj .Tuleje jezdzily jakies 5-6 miesiecy i tak sie wyrabaly ze szkoda bylo calej pracy a koszt zakupu ich byl bardzo podobry do oryginalu. CO do JP to niewiem ale co oryginal to oryginal bynajmiej takie rzeczy ktore dostaja bardzo po tylku na naszych drogach
temat stary ale nie chcialem nowego zakladac.. jaki koszt tych tuleji ?
podpinam sie pod pytanie i gdzie byl ich zakup ?


Koszt tulei metalowo gumowych tył wacha sie w granicach 70-100 zł za szt. Najlepiej telefon w łapke i dzwonic do ASO z nr. vin oczywiści. Wszystko powiedzą.

Koszt tulei metalowo gumowych tył wacha sie w granicach 70-100 zł za szt. Najlepiej telefon w łapke i dzwonic do ASO z nr. vin oczywiści. Wszystko powiedzą.

Servis, a u Ciebie idzie to zorbic i jaki koszt by byl ?