Rychtal ObwĂłd VI


Jezeli myslisz o tanim zestawie na chinszczyznie z ebaya to daruj sobie odrazu :)
I pomnoż cene conajmniej razy 3 i mozesz sie brac. Chyba, ze na używanych gratach.
Dzieki za odpowiedź.Zestawy w sumie sa relatywnie tanie bo około 1000 dolarów( + przesyłka), jesli to chinszczyzna to mogłbym prosić o rade, jak poprawić osiągi dla tego silnika?
Jeżeli chcesz mieć PRO na porządnych częściach i gwarancje na robotę, to skorzystaj z usług jakiejś renomowanej firmy, dla przykładu www.empireracing.pl
A wypadało by zrobić pro, bo autko w miarę nowe, i naprawde szkoda pchać do niego chińszczyznę.
Może ktoś tu podrzuci jeszcze linka z jakąś inną firmą bliżej śląska.
Ja bym raczej w patenty Grabowskiego nie szedl, ale co kto lubi.
Jest mnostwo innych osob co ogarna to jak nalezy, ale raczej nie na slasku.
Co innego robic HMT po kosztach w 15 letnim rdzawym trupie, a w prawie nowym samochodzie.
rafalb33, to podrzuć linki innych firm co ogarniają nie na patentach grabowskiego (chociaż quowax inne patenty też raczej stosuje) ,
ja moge dodać jeszcze www.ssgarage.pl , chociaż krąży opinia że nie bardzo się wyrabiają z terminami, więc tak średnio do polecenia. Co jeszcze poza Promotorem mocy?
Taki zestaw z usa wcale niejest zły praktycznie wystarczy podmienić turbine i skorzystać z duzej ilości pozostałych częsci. Pozatym kolega chyba niebedzie uderzał w wielkie moce bo bez zakucia ani rusz. Pozatym tylko turbo czy N/A ?? Bo jak n/a to standard wydech, dolot ... temat poruszany nieporaz pierwszy
pozdro
zgadzam sie wszystkie czesci z chinszczyzny mozna wziasc i tylko turbine i intercooler wymienic a takto mamy wszystko nowe i dolozyc blow offa bo chyba nie ma go w standardzie w takich zestawach :) do d seri mozna kupic i za 3500 zl troszke sie zwroci za sprzedane wyzej czesci :)
No to po co kupowac taki zestaw dla kilku nie dokonca pasujacych rurek i sylikonowych lacznikow??
Kupowanie tego mija sie z jakimkolwiek celem.
Czemu piszesz niepasujacych ? Sam pisałes Rafalb na poczatku ze kwote pomnożyc razy 3 także taki zestaw + cooler inny i turbina i tak taniej wyjdzie a o częsci do instalacji wcale niejest tak łatwo. Są różne ebayowe zestawy jedne skromniejsze w drugich jest troche wiecej tajli. Fajnie było sciagac te graty jak dolar był po 2 zł teraz juz troszke gorzej ale i tak myśle ze opłacalnie
pozdro :)
Bo lwia czesc uturbiania samochodu to turbosprezarka. Ktora nowa kosztuje tyle co ten zestaw. A za kilka rurek i kolanek nie warto dawac tej ceny. Wiele osob co na tym składało narzekało, ze wiele zeczy nie pasuje itp. I po jakims czasie z tego zestawu to zostawało kilka rurek i kolanek.
A jaki problem jest u nas kupic rurki na wymiar i laczniki sylikonowe.
I uprzedzając odpowiedzi, to nie jest civic z 93 roku i wlasciciel chyba nie chcialby pakowac uzywanych tajli i grzebac tygodniami, bo sie wysralo.
Czemu piszesz niepasujacych ? Sam pisałes Rafalb na poczatku ze kwote pomnożyc razy 3 także taki zestaw + cooler inny i turbina i tak taniej wyjdzie a o częsci do instalacji wcale niejest tak łatwo. Są różne ebayowe zestawy jedne skromniejsze w drugich jest troche wiecej tajli. Fajnie było sciagac te graty jak dolar był po 2 zł teraz juz troszke gorzej ale i tak myśle ze opłacalnie
pozdro :)
______________
jak mi chodziło turbo po głowie to skumałem sie z takim kolesiem co ma 200SXa zupełnie przez przypadek ... wzioł kompa siadliśmy na neta i pokazał mi co mozna zrobic na używkach jak się dobrze trafi i znajdzie sie kogos kto ma pojecie i nam to wszytsko ogarnie ... szczeze wolałbym w polsce dac zrobic kolesiowi co sie na tym zna orurowanie do IC i nawet barana ... koszta mogły by by poruwnywalne ... mówie o samych częściach bez roboty kogos kto nam to odpali i wystroi