Rychtal ObwĂłd VI

-blok B7, nowe panewki
-korbowody z D16Z6, chyba nie ma różnicy z B7?? Tłoki Z6
-głowica kolektor dolotowy D16Z6, wydechowy 4-2-1 ebay
-lżejsze koło zamachowe
A teraz moje pytania, chce rozwiercić kolektor dolotowy, z tego co widziałem nie ma tam zbyt dużo do urwania, robił to ktoś już? Myśle też o większej przepustnicy jakieś 60-62mm.
Następna sprawa pierścienie i uszczelka pod głowice, brać oem pod Z6 czy coś specjalnego?
No i koło zamachowe, lekko odelżyć max 2-3kg.
Co o tym sądzicie? Jakieś porady sugestie? pozdro
bez sensu zupełnie taki setup. Korbowody nie pasują, a tłoki z z6 mocno odpręzają. Jak juz chcesz ostro pojechać po bandzie to proponuje blok i korby z d15, tłoki z d13, a głowica z z6. Uszczelka oem z 6 gen, albo lepiej jakaś grubsza bo z tłokami d13 to będzie ok CR 12:1.
Wybrałem taki zestaw bo akurat to leży mi w garażu. Korby nie pasują? Czym sie różnią? Wymiar?
W d16z6 stopa korbowodu ma większą średnicę, a pozatym korbowód ten jest o 3 mm dłuższy od tego z d15...