Rychtal ObwĂłd VI
To moj pierwszy post wiec witam wszystkich.

Przygladalem sie przewodom podcisnieniowym przy gazniku w mojej hani 84 1.3 hatchback i okazalo sie ze w jednym przewodzie jest kuleczka ktora ma go zatkac i ogolnie kilka trojnikow.

Po glebszej analizie ojciec doszedl ze tak nie powinno byc jak jest podlaczone...

Wiec szukalem w service manual i tak jest tylko jak rozebrac gaznik i schemat linek, nie znalazlem opisu ani schematu podlaczenia przewodow podcisnieniowych.

I teraz prosba do Was czy ktos moze opisac jak te przewody powinny byc podlaczone lub jesli ktos znajdzie chwilke porobic zdjecia lub narysowac?

Tak jak pisalem wyzej jest to civic z 84 roku z 1.3 silnikiem 12 zaworowym w hatchback.

Dziekuje za pomoc z gory...


jesli wszystko hula to bym tego nie ruszal
no wlasnie ze nie hula bo jest tak ze jak jade bez gazu (hamule silnikiem) to jak dam szybko gazu to jest takie szarpniecie tak jak by silnik przez moment gasl. oprocz tego jak jest zimny to jak szybko daje gazu (szybko wcisne gaz) to po prostu gasnie. nawet na cieplym tak jest ale juz nie ma takich sklonnosci do gasniecia. ogolnie jest tam bardzo namieszane i chcialbym zeby bylo jak w ogrinale
trzeba wyrególować przy¶pieszacz


a i wlasnie na jednej membranie (tak sie to nazywa?) powinien byc przewod a jest zaslepiona i nawet nie wiem gdzie to podlaczyc. chcialbym najpierw przywrocic przewody do orginalnego ustawienia a potem wszystko wyregulowac ale ze nie bardzo sie znam prosze o pomoc.