Rychtal ObwĂłd VI

Witajcie. od jakiegos czasu mam problem-po bezproblemowym odpaleniu auta swieci mi kontrolka akumulator, po zwiekszeniu obrotow dioda gasnie. z tego co sie dowiedzialem moze byc problem z alternatorem lub naciagiem paska klinowego.pasek byl ok wiec zabralem sie za alternator.wykrecilem go, rozebralem i jak sie okazalo na wirniku jeden z 2 pierscieni na ktore przychodza szczotki jest bardziej wydarty.szczotki sa ok, latwo dają sie wsunąć.pytanie brzmi-czy taki pierscien moze zostac i co powinienem jeszcze sprawdzic.Alternator Mitsubishi oznaczenia-ahga26 a2 a5ta1091.Zakladając najczarniejszy scenariusz-na jaki alterator moglbym go wymienic? ps sorki za jakosc foto :/
mozna wymienic sam komutator
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=759973711
nie sądzilem ze mozna sam komutator wymienic.dzieki za porade. a propo moze to byc wina diod ktore zmieniaja prąd?
t_ryba83, jak cos mam za 50 zl dobry alternator na sel :)
problem rozwiazany.altek okazal sie padniety na tyle ze nie bylo sensu z nim robic.zamontowanie sprawnego pomoglo :) THX Ramzees
nie ma za co temat do zamkniecia :)