ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
witam

mam ogromną prosbę o tel. lub adres mechanika mającego doswiadczenie z silnikami d13 b2
gażnik elektroniczny podcisnieniowy. w krakowie nikt nie chce sie podjąć spojrzenia na gażnik a co dopiero naprawy.

problem zaczął się po 4 miesiącach od załozenia lpg , po przełączeniu na benzyke samochód dławił się przy ruszanie z 1, w pózniejszym okresie po przełączeniu na benzynkę i gwałtownym dodaniu obrotów nagle zaczynał się dławić a w konsekwencji gasł silnik próba odpalenia nie powiodła się , poczym po tygodniu znowu mogłem przełączyć na benzykę.
wczoraj zgasł na dobre próba mielenia rozrusznikiem po czasie odpali i po 10 sekudach gaśnie .Sciagłem pokrywę filtra i zauważyłem ze zasysa powietrze przez gardziel gażnika , tak jakby ktoraś z dysz niepodawała paliwa. większe otwarcie przpustnicy powoduje zasysanie więcej powietrza i gasnięcie silnika.
NA LPG PRACUJE POPRAWNIE!!

wlalem STP do baku brak rezultatu

pozdrawiam TED


http://www.honda-dumnicki.pl/ nasz patron