ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam serdecznie.

Od niedawna posiadam Honde Civic 1.6isr '97 z instalacja gazowa Tartarini i sterownikiem Tec99, i jak w temacie mam problem z obrotami. Zważywszy ze przeszukałem rożne fora i nie znalazlem konkretnej odpowiedni na ten problem, stwierdziłem ze napisze własny post z opisem mojego problemu (moze komus sie kiedys to przyda)

Problem polega na tym, iż jak dodam gazu na którymś biegu i następnie wrzucę bieg jałowy obroty spadają na 200/300 obr/min i po sekundzie wracają do normalnego stanu 900 obr/min. Obroty spadają także przy skręcaniu ale to może być wina (z tego co wyczytałem na forum) złego umiejscowienia reduktora.
(odrazu też napisze ze regulacja śrubką w reduktorze nic nie daje)

Ostatnimi czasy zauważyłem tez, ze jeśli sie rozpędzę (i jade np z górki) i nastepnie wrzucę bieg jałowy to obroty przy dużej predkosci tez spadają lecz tak trzymają dosc dlugo:(

Zważywszy na to ze mam ten problem od dłuższego czasu, pare rzeczy zostało wymienionych, np: wszelkie filtry (oleju, powietrza, gazu), była robiona regeneracja reduktora, została wywiercona 3mm dziurka powmiedzy tym pierscieniem co podaje gaz a przespustnicą w celu dodatkowego pobierania potwierza co pomogło w tym stopniu że teraz nie gaśnie a obroty spadają wolniej niż kiedyś. Byłem na regulacji istalacji lpg wiele razy co tez jakos nie pomoglo.

Jeśli coś pominołem to pewnie to dopisze.

Ale byłbym bardzo ale to bardzo wdzieczny za pomoc w tym problemie:(

Pozdrawiam,
Albert



3mm dziurka powmiedzy tym pierscieniem co podaje gaz a przespustnicą zmień gazownika
A zmieniałeś stację na której tankujesz?

A zmieniałeś stację na której tankujesz?

ogolnie probuje taknowac na kazdej stacji lpg w tarnowie, ale to nie jest wina tego


Reduktor padniety jak dla mnie. a Teraz pytania pomocnicze:
Czy odpalasz zawsze na Benzynie
I kiedy był wymieniany reduktor.

Reduktor padniety jak dla mnie. a Teraz pytania pomocnicze:
Czy odpalasz zawsze na Benzynie
I kiedy był wymieniany reduktor.


Zawsze odpadalam na benzynie, pozniej jak dodam gazu to mi samo przelacza.

A co reduktora, to on wszystko w środku ma wymienione.
a czy przypadkiem problemem nie jest zbyt duza ilosc powietrza?? bardzo czesty problem w samochodach z gazem II gen. identyczne objawy przy wrzucaniu na luz lub skrecaniu w jedna strone. trzeba było odwrócić lub przysłonić wlot powietrza do filtra powietrza i problem znikał. jednak nie mam pojecia jak to sie ma do instalacji z wtryskiem gazu.
PS: Widze ze z tarnowa jesteś, a spece z czakramu nic nie poradzili?? jak chcesz to dam ci namiar na dobrego gazownika w brzesku.
Pozdro Łukasz
a moze masz to co ja
walniety tranzystor w kompie na wyjsciu sterowania obrotami na jalowym biegu ;)

z tym ze u mnie problemy sa na zimym silniku jak sie juz zagrzeje LPG chodzi spoko
sprobuje cos zrobic z wlotem powietrza do komory filtra i zobaczymy co dalej bedzie....
zobacz czy na benie masz te same objamy , jak nie to serio jedz do innego gazmajstra bo to prawdopodobnie wina instalacji lpg lub jej złego ustawienia

z tymi utrzymującymi sie obrotami tez miałem problemy ale okazało sie ze to wina filtra storzkowego
wywaliłem i spokój

zobacz czy na benie masz te same objamy , jak nie to serio jedz do innego gazmajstra bo to prawdopodobnie wina instalacji lpg lub jej złego ustawienia

z tymi utrzymującymi sie obrotami tez miałem problemy ale okazało sie ze to wina filtra storzkowego
wywaliłem i spokój


juz patrzylem, przejchalem na benzynie jakies 300km i caly czas bylo wszystko wporzadku.

A instalacja byla robiona we wloszech, bo z tamtad tez przyjechal samochodzik

[ Dodano: 2008-01-10, 19:02 ]

Co to jest ten rozdzielacz z podstawa przypuszczalnie ma sekwenscję w tym "mesiu" i tam jest rozdzielacz