Rychtal ObwĂłd VI

jak uważanie powinienem to poprawić i czy nie ma to znaczenia?
jeśli by też się komuś udało napisać co gdzie trzeba dać to by było super, bo będę wymieniał tuleje to przy okazji bym to załatwił

czesc. napisz mi czy masz to springi gwintowane??
wygląda mi to na zestaw coilover.
pozycja nr 7 nie jest Ci do niczego potrzebna.
oringi 5 i 6 służą do tłumienia bicia gwintu o amortyzator. Ja mam sztywno założone i nic mi nie stuka ani nie bije.
2,3,4 to górna część amortyzatora. Nie rozumiem czemu tego nie założyłeś...
1 to osłona plastikowa która wchodzi na wierzch sprężyny Między sprężynę a kielich.
tak gwintowane plus żółte sportowe amortyzatory
nie ja to zakładałem a ktoś z forum, braki wyszły później
no wlasnie kolegamanfred, i co wszystko opisal
tak wyglądał mój zestaw coiloverów

w sumie elementy 2,3,4 pewnie ktoś wykorzystał ze starych amorów (oby).