ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam serdecznie mam problem z honda concerto 1,5 16v dual point mianowicie
1. strasznie dóżo pali w cyklu miejskim jest to ok 14litrów benzyny
2. ma strasznie wysokie obroty 1500rpm(odpiełem zawór wolnych obr i trzyma ok 900)
3. prędkość max 140km/h (i na gazie i na benzynie)

Cisnienie silnika jest ok 11 bar po robocie panewek, pierscieni i głowicy nic nie pomogło

prosze o pomoc służe pomoca w dziedzinie instalacji gazowych czegoś nie wiesz pytaj mnie 12415172


co do pytania nr 1 - sprawdz sobie wezyk podcisnienia dochodzacy do map sensora (taki krotki ok 6-8 czm idacy w dól). moja Concerto tez tyle paliła bo powodem był załamany i pekniety wezyk. po wymianie na "nowy" (pasował od spryskiwaczy od malucha ) spalanie sie unornowało w granicach 8 l.
a check engine nie swieci Ci sie ? czy sa jakies błedy na kompie?

tu fotka o ktory wezyk chodzi:
http://img127.imageshack....dscf2149th7.jpg

A tu temat o spalaniu:
http://www.honda.slask.pl...hlight=spalanie
A nastepnym razem => SZUKAJ

Pozdrawiam.
jest cały kolego ja z zawodu jestem mechanikiem ale w tym wypadku już mi rece opadają miałem sonde walniętą ale wymieniona już i na 100% działa silnik po remoncie che\ck sie świeci ale tylko w chwili gdy na gazie pracuje bo jakiś palant wtryski przekaznikami rozcią a nie emulatorem
Witam!
A wiesz może co może być nie tak gdy taka sama Honda jak Twoja po dłuższym postoju zwłaszcza gdy teraz jest troche chłodniej to długo kręci rozrusznikiem przy odpalaniu? poza tym mi tez sie swieci check przy jezdzie na gaz i wyglada na to ze o te wtryski u mnie tez chodzi ale nie wiem dokladnie jak sie do tego zabrac. Podpowie mi ktos? Dzięki z góry za odpowiedzi.


trzeba zastosować specjalny emulator dosilnika dual point lub jak masz na wielopunkcie moge ci taki na allegro wystawić i sprzedac a jak go palisz to z gazu czy z benzyny jak na gazie ciężko pali może być wina np samego reduktora jak i jego nieodpowiedniej regulacji a jeżeli na benzynie cieżko pali może być wiele przyczyn cieżko wskazać prawidłowa
jaka cena mniej wiecej tego emulatora by byla? Jakas instrukcja montazu bylaby odrazu? A autko zawsze odpalam na benzynie chyba nigdy jeszcze nie odpalilem jej na gazie. A tak mniej wiecej co to moze byc filtr paliwa, powietrza nowy, kopułka, palec rozdzielacza, kable WN, świece wymieniane na wiosne... Mam wrazenie jakby jej za malo paliwka bylo bo jak juz zlapie to zaczyna tak od 800 obrotow i dopiero obroty rosna do tych 1500-1700 na ssaniu, dzieje sie to szybko ale jednak zauwazam. Moze jakis zawor zwrotny czy cos takiego? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
moze być filtr paliwa co pozatym to wiesz ciezko na odległosc jak auta nie widać co do emulatora jest do emulator pd-44 koszt ok 90z jeżeli dual point jeżeli wielopunktowy to moge za jakieś 50zł załatwić co do montażu dasz sam rade bo to dziecinnie proste

[ Dodano: 2008-10-29, 21:26 ]

2. ma strasznie wysokie obroty 1500rpm(odpiełem zawór wolnych obr i trzyma ok 900)

komputer.
mój znajomy miał o samo w carinie.
regulacja gazu jesli wysokie obroty. sprawdzenie swiec i kabli. sonda lambda. krokowy. a pali duzo bo na ssaniu jedzie
a z rozrzadem nic nie na kombinowales ??