ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam niedawno pytałem o pomoc, miałem problem z 3 cylindrem okazało sie ze 3 cylinder niema kompresji (żadnej) , sprawdziłem reszte i tylko jeden jest ok. Wiec stwierdziłem ze kupie inny silnik niechce większego ani miniejszego mam 1,4 iS i taki mi wystarczy. I właśnie mam tylko mam pare pytań:

1. ile bym musiał zmieniać jak kupie silnik 1,4 16V ( chodzi mi o wiązke ,kompa ,i inne pierdołki)

2. Jaki mogłbym dać inny kolektor ssący niż w 1,4 90KM (D14A4) i co musiałbym zmieniać .

3. Czy ma ktoś do sprzednia silnik D14A4 .

Pozdrawiam.



ile bym musiał zmieniać jak kupie silnik 1,4 16V
Nic, bo to są takie same silniki
Plug&Play

a ja napisze zebys szukal innego silnika minimum 1,6

a ja napisze zebys szukal innego silnika minimum 1,6
Nie znasz się

D14 jest kozak


Blaine, ta to zapytal prona co mowil na temat 1,4 jak bylismy na strefie

a cena silnikow bedziepdoobna ja bym w ciemno bral 1,6

z reszta sadze ze pron to samo napisze

Blaine, ta to zapytal prona co mowil na temat 1,4 jak bylismy na strefie
Ziom nigdy nie byłem na strefie i nigdy nie będę

Jak Hania zrobi się za ciężka to wtedy pomyśle nad 1.6, ale D-serią
Blaine, a wpadl bys ja sie chyba wybiore IV gen ale sie okaze

ale jak bys pojechal mialbys jednego konkurenta prona

a co do silnika Blaine, robisz jak chcesz

mialbys jednego konkurenta prona
Po co mam się ścigać z Pronem jak dobrze znamy wynik tego pojedynku

Jakiś czas temu zrozumiałem jedno
Jedni mają samochód do lanSu, inni do ściagania się, a ja mam samochód dla siebie
Blaine, ty zaczynasz gadac jak ja

dobra koniec gadania o bzdyrach wracaja co tematu

cena silnika 1,4 a 1,6 bedzie mala wiec ja bym bral 1,6
Prona sie zapytaj moze bedzie chciał sprzedac
Czemu od razu kupowac silnik ? Brak kompresji to moze tylko wypalony zawor. Kompresje badales tylko na sucho czy tez robiles probe olejowa?
Nie robiłem próby olejowej ale chyba jest cos nie tak bo jak dam mu po garach to biały dym za mną tylko zostaje .. sprawdzalem tylko na sucho. Ustawie luzy na zaworach moze coś pomoże a jak co to będzie przeciepka na D- serie D14A4 a moze 16V tylko czy to mi spasi jaka jest różnica w kucach ja mam 90KM a 16V ile będzie miało i czy ona podejdzie pod moj osprzęt . ??????????????

przeciepka na D- serie D14A4 a moze 16V tylko czy to mi spasi jaka jest różnica w kucach ja mam 90KM a 16V ile będzie miało i czy ona podejdzie pod moj osprzęt . ??????????????
Albo czegoś nie rozumiem, albo nie wiesz jaki masz silnik

W profilu masz podane D14A4. Jest to silnik 16-to zaworowy i ma 90 HP
Na rynek niemiecki były wypuszczane silniki D14A3, były zmulone na 75 HP, miały inny komputer, ale konstrukcja silnika była identyczna

Napisz konkretnie o co Ci chodzi bo jak na razie nic z Twoich wypowiedzi nie zrozumiałem
Zrob probe olejowa i zobacz jaka jest kompresja. Bialy dym to raczej uszczelka pod glowica.
Bo nie kapuje tego dlaczego niektóre silniki d seri miały napis na pokrywie zaworów 16V a niektóre nie mają nic napisane tak jak ja .... czyli jak włoże kolektor z Y7 to tylko zostaje mi przebudowa elektryki i będzie oki ... trzeba będzie pomyśleć. A mam pytanko na jakim najlepiej oleju jezdzić. Jutro prawdopodobnie zamawiam silnik .... z Zielonej Góry D14 tyle mi wystarczy a moze zrzuce głowice i zobacze co w trawie piszczy . I mam takie gupie pytanie czy mogł by mi ktoś wytłumaczyć po co są regulowane koła rozrządu i czy mógłbym je założyć do siebie .

Bo nie kapuje tego dlaczego niektóre silniki d seri miały napis na pokrywie zaworów 16V a niektóre nie mają nic napisane tak jak ja .... czyli jak włoże kolektor z Y7 to tylko zostaje mi przebudowa elektryki i będzie oki ... trzeba będzie pomyśleć. A mam pytanko na jakim najlepiej oleju jezdzić. Jutro prawdopodobnie zamawiam silnik .... z Zielonej Góry D14 tyle mi wystarczy a moze zrzuce głowice i zobacze co w trawie piszczy . I mam takie gupie pytanie czy mogł by mi ktoś wytłumaczyć po co są regulowane koła rozrządu i czy mógłbym je założyć do siebie . \
na twoim miejsxcu rozebrał bym tą kupe i zobaczyl co sie tam wysrało.a kółko regulowane masz po to zeby dokladniej dostroic zapłon , bo 1 ząb na seryjnym kole to juz chyba 4 stopnie czy jakos tak - a na regulowanym masz miarke co pół stopnia lub co 1
Po pierwsze zmieniajac sinik D14A4 na silnik D14A4 nic nie zyskujesz ,po drugie niewiesz co kupujesz ,a po trzecie dobra rade dal ci Sajmon rozbiesz i zobacz co sie stalo. Jaki masz przebieg na tym silniku?
hmm... niby 180 tys km. Zaraz sie zabieram do pracy trzeba zobaczyć co i jak. Ale jak by co to silnik jest zarezerwowany i podobno ma 90 tys km przebiegu i to też nie jest pewne . Dzisiaj podczas szukania silnika mój tata został zgubiony z tropu bo powiedziano mu ze silniki D14 z 5d są inne niż w 3d bo silniki z 3d sa produkowane w angli a z 5d sa produkowane w niemczech i co wy na to .... prosze tylko sie nie śmiejcie głośno .... .

[ Dodano: 2007-09-19, 20:48 ]