ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam
chciałbym sie z wami podzielić odczuciami jakie dzisiaj przezyłem a mianowicie jezdziłęm dzisiaj nową CRV banana nie schodizł mi buzi prze jakis czas

Dane
Jednostka napedowa : było to 2.0 benzynka ( niestety mimo usilnych starń nei odczytalem z silnika numerków ) podobno 150KM ...znów USA lepiej 2.4 166KM

Przeniesienie napedu 2x4x4 czyli podczas normalnej jazdy 2 kóleczka przednie w trudnych warunkach 4
system stabilizacji toru jazdy
inne pierdoły o których nie było czasu pogadac

CO bardzo wazne ..cichutko w srodku do 4-5 tys obrotów
przyspieszenie lepsze niz w cifie choc w godzinach szczytu tylko troche dąło sie to przetestowac ale ładnie sie zbiera

wnetrze :przstronne i ciekawie zprojektowane szczegolnie srodkowa konsola .. przypadła mi do gustu ..wyglada jak szyba takie gładziutkie.. miekkie plastiki na kokpicie na boczkach juz twardy plastik ale zato prawie jak poduszko podłokietniki ..czułem sie jak w fotelu w doum an serio czytelna i ergonomiczna deska rozdzielcza i przyciski pod reką

zmiana biegów ( płynna ) sprzegło wiskozowe choc niestety ciezko mi było przetestowac bo byłem w garniaku i w pantoflach i zero wyczucia sprzegła

duzy bagaznik ( i niby fajna druga polka ) i niestety koło nie na klapie:(

to chyab wszytsko .. jescze mi sie wycieraczki same właczyły jak zaczęło podac wiec automatyczne wycieraczki

gdybym miał oceniac to samochodzic po pierwsej jezdzie tak na 7/10 jest kilka braków jak np. miejsca gdzie mozna było zrobic ciekawy schowek albo troche zanisko reczny do ktorego musiałem sie przechylić .dobra widocznosc do przodu (do tyłu nie wiem nie obruciłem sie )zero przechylen do 60 tzn. moze były ale byłem pod takim wrazeniem ze nie zauwazyłem

kilka fotek niestety nie z polski bo nie mam cyfrówki ..ale chyab jeste pierwszy któy juz druga CRV widzi i jedna juz jezdził

P.S. jak pierwszy raz ja zobacyzłem to pomyslałem ochydna wygladała tragicznie jak sangyoung z tyłu ( nie jest idealny tył ale ma swoj urok ) ogolnie bardzo ładny

w rzeczywistowsci ale po dłuzszym przyjzeniu i w dzien wyglada super


TYLKO ZE MIAŁEM MANUALA




No gratulacje Berni.
Ale tył wygląda paskudnie... Ale za oceanem może się podobać.
gratulacje i dziex za test

wizualnie jakos mi nie podchodzi ta crvka
Mnie sie podoba ale widzialem ladniejsze SUVy. Gratki Berni. Trzeba bylo klubowa lepe na szybe nakleic hehe :)


Jak sie to prezentuje w rzeczywistosci? Na zdjeciu wyglada....hmm...nawet nie umiem tego nazwac. Jakby sie komus z Citroenem pomymylilo niezbyt trafnie

Ogolnie calkiem ladne autko, gdyby nie tototo. I wnetrze takie... namietne Moze dziwne skojarzenie, ale takie mam w H.
tez miałem takie odczucie na wstepie ale jak zobaczycie w rzeczywistosci zmienicie zdanie ..jak tak zrobiłem choc byłem sceptyczny
Berni to ja poprosze taka na urodzinki
A mnie się podoba i choć w realu jeszcze nie miałam okazji zobaczyć to jak każda Hania ma w sobie to "coś" estetyczny wygląd i elegancka prostota to jest to co cenię najbardziej.
srodek z leksza toporny i paskudny
w sumie czemu toporny. prostota, przejrzystość, o to w sumie chodzi. wszystko jasne czytelne i łatwe w obsłudze.
mnie jak zwykle się podoba
Sorry za wypowiedź ale chyba ten samochód jest terenową osobówką i powien wam jechał ktoś kidyś crv ?? Jak nie to jeździc swoimi autami i nie odzywać się honda jako pierwsza wypromowała suv!! A wierzcie mi dziś podjechałem nim pod taką górke obłoconą że nabrałem szacunku dla niego nie nalewam!!
Mi tam się wóz bardzo podoba. Jak dla mnie bomba!
Im wiecej zdjec, tym mniej mi sie podoba.
Moze to kwestia techniki fotografowania
Musze to sprawdzic osobiscie, cos te zdjecia nieteges sa :)
po przeczytaniu perwszego posta mialem zrobic to samo co yenny
ale ona to ogarnela bardzo dobrze i wczesniej
zupelnie bez sensu jest zrobiony ten slupek, wyglada to lipnie, szpeci autko
i bankowsko ogranicza widzcznosc.... szczerze powiem ze wczesniejsza wersja byla o wiele lepsza, chociaz tez nie do konca mi sie podobala... poltora roku temu byla opcja walsnie opcja zakupu CRV i RAV4 pd wieloma wzgledami wygralo to 2...
a niezla mam frajde nieraz posmigac ravka........

co do stylingu moja ocena to 3/10
co do jazdy... oddaje glos do studia... berni moze sie wypowiadac
kurcze sami zobaczycie !! ja narzekałem ze to kijowe jest ale w rzeczywistosci jestem wstanei zamienic coupe na to a uwierzcie ze krecił si eaccord i nie zrobiłem tego tylko dlatego ze naprawde sie przywiazałem do coupe i crv jest naprawde fajowa a jak wam sie niepodoba to kupcie mi w przeciwienstwie do rav 4 nowej (nieobraz sie Rysa alejezdizłem ostatnio nowa ) czuje sie tam scisniety i nei mam bagaznika ten samochod byłem zaskoczony bo wydaje sie ze duzy..i ładnie oszukuja niby prawie 500 ale ze schowkiem w podłodze zamiast koła gdzi ejka sie włozy cos do bagaznika to nie ma tam dojscia
ja nie mam tej najnowszej...
najnowsza mi sie niepodoba.....
co do ravki to bagaznik ujdzie, to prawda ze auto wydaje sie duze a w srodku
tak nie jest... no i jeszcze jest jeden zonk, nie ma 6 biegu... przy 200 w srodku jest jazda jak w beingu, juz nawet przy 150 jest o wiele ze glosno a silnik ma potencjal
naprawde fajny.....
ale jaja z tą ceerfałką. jak ojciec pytał o jedną z wersji to mu powiedzieli, że może się trafić nawet dopiero pod koniec roku
Nowa Honda CR-V już w Polsce

2007-01-29 13:40
Źródło: Honda
mojeauto.pl

Na przełomie lutego i marca polski rynek motoryzacyjny zostanie uzupełniony o kolejną propozycję z segmentu samochodów sportowo-rekreacyjnych. Wtedy też pojawi się najnowsza odsłona Hondy CR-V. Najtańsza wersja modelu będzie kosztować 106.400 zł.

Cechami charakterystycznymi nowej generacji Hondy CR-V mają być dobre właściwości jezdne porównywalne z samochodami osobowymi segmentu D oraz wysokie wyposażenie standardowe połączone z najnowocześniejszymi technologiami w kwestii bezpieczeństwa. W dodatku do tego wszystkiego, nowy samochód ma być bardzo praktyczny.

Nadwozie nowej Hondy charakteryzuje się sportowym stylem, który został podkreślony klinowym kształtem nadwozia. Z przodu w oczy rzuca się elegancka, podwójna osłona chłodnicy uzupełniona reflektorami. Muskularne proporcje wraz z dużym rozstawem osi pokazują przynależność modelu do segmentu SUV. Z tyłu samochodu, po sugestiach klientów, producent zdecydował się zastosować klapę bagażnika otwieraną pionowo. Takie rozwiązanie sprawdza się na zatłoczonych parkingach. Z tyłu nie znajdziemy także koła zapasowego. Powędrowało ono pod podłogę bagażnika, co zaowocowało skróceniem nadwozia o 105 mm, w stosunku do poprzedniej wersji.

Japońscy projektanci popracowali trochę nad wyglądem i ergonomią wnętrza. Znajdzie się tam teraz przede wszystkim trochę więcej miejsca. Przednie fotele zostały powiększone, co pozwolić ma na zwiększenie komfortu podróżowania. Drążek zmiany biegów powędrował teraz nieco wyżej, dzięki czemu operowanie przekładnią będzie wygodniejsze. Obiecany wzrost ergonomii objawił się w postaci zwiększonej liczby schowków. Każdy z pasażerów otoczony zostanie różnymi, przydatnymi miejscami do przechowywania różnych elementów.

Jedną z najbardziej oczekiwanych rzeczy w nowej Hondzie będzie nowa jednostka silnikowa. Pod maską CR-V pojawi się dwulitrowy silnik benzynowy, pochodzący z tej samej rodziny co 1.8 SOHC i-VTEC. Zaimplementowano w nim najnowocześniejszą odsłonę układu i-VTEC, który redukuje tarcie. Poza tym umożliwia on zamknięcie zaworów dolotowych przy pełnym otwarciu przepustnicy podczas jazdy, dzięki czemu redukowane są straty wywołane przetłaczaniem mieszanki, co w efekcie daje zmniejszone zużycie paliwa. Jednostka charakteryzuje się mocą 150 KM przy 6.200 obr./min. Jego moment obrotowy wynosi 192 Nm przy 4.200 obr./min. Średnie spalanie nowego silnika będzie się utrzymywać na poziomie 8,2 l/100km.

W ofercie na polskim rynku będzie można dostać wersję z silnikiem wysokoprężnym i-CTDi o pojemności 2,2 litra. Dysponuje ona mocą 140 KM oraz momentem obrotowym 340 Nm już przy 2.000 obr./min. W trzeciej generacji udało się zmniejszyć w nim zużycie paliwa. Dzięki temu osiąga on wyniki spalania na poziomie 6,5 l/100km. Modele z silnikiem diesla dostępne będą z sześciostopniową przekładnią manualną.

Grupą docelową dla nowej Hondy CR-V mają być mężczyźni w wieku 40 lat, pracujący zawodowo, planujący założenie rodziny. Nie jest to zatem samochód dla ludzi młodych, co zresztą można wywnioskować po jego cenie. Najtańsza wersja samochodu z wyposażeniem "Comfort" i silnikiem benzynowym kosztować będzie 106.400 zł. Standardowo jednostka współpracować będzie z sześciobiegową skrzynią manualną. Za automat trzeba będzie dopłacić 6 tysięcy złotych. Topowa wersja "Executive" napędzana benzyniakiem kosztować będzie 134.400 zł. Dla porównania za najuboższą wersję z silnikiem wysokoprężnym trzeba będzie zapłacić 120.900 zł. Wersja "Executive" to wydatek rzędu 142.900 zł.

Grupą docelową dla nowej Hondy CR-V mają być mężczyźni w wieku 40 lat, pracujący zawodowo, planujący założenie rodziny.

Eee, 40 lat i "planowac" zalozenie rodziny? Chyba troszke za pozno raczej...
Z ciekawosci, przejechalbym sie tym dieselkiem...
wczoraj jeździłem JKK'kową CRV'ką i jestem pod wrażeniem. Róznica kolosalna między starym modelem a nowym. Oczywiście to moja opinia. Tempomacik, precyzyjna skrzynia 6 biegowa tylko troszkę za wysoko sprzęgło łapie. Osiągi w sumie bez zmian ale wrażenie podczas jazdy miałem, że są troszkę gorsze. Wytłumaczyłem sobie to tym, że jest bardziej wygodne wyciszone i dlatego odczucia są inne. Generalnie jestem pozytywnie nastawiony
mialem okazje sie przejechac CRV-ka 2.2 CTDI (poprzedni model) od szefa i fajnie sie smiga.Na trase eleganckie autko bez redukcji na lewy i ciagnie do przodu.Nie podoba mi sie srodek,a dokladniej z punktu widzenia pasazera czegos mi w niej brakuje.Pod wzgledem awaryjnosci jak na razie Szef zrobil cos 70tys km w niecaly rok i wszystko jest ok. poprzednio tez mial CRV-ke zrobil nia ponad 200tys. i bardzo ja chwali dla tego kupil nastepna.Ponoc np. jak byl przejazd kolejowy,dziury itp. to 120km/h spokojnie przejezdzal,zawias po 200tys jak z fabryki nic nie stukalo itp .
Co do lansu przez miasto robi wrazenie czarny kolorek,szybki przyciemnione i relingi w Katowicach nie jedna laska puszczala usmieszek mlodsze i nawet z dziecmi ok 30 lat .
Co do bezpieczenstwa hmm wydaje mi sie,ze autko jest bezpieczne.Przy
czolowce szanse sa duze zeby wyjsc calo.Po 2 te relingi tez tam cos pomagaja.
Jak postawilem z boku CRXa to kurde ciarki mnie przeszly gdyz wiechal by mi na maske przy czolowce.
Widocznosc do tylu niespecjalna,ale na lusterka lajtowo idzie se poradzic,szef zamontowal z tylu czujnik parkowania,gdyz jak cofal lekko stuknal smietnik.

Co do nowej to tez widzialem w JKK jak bylem z szefem na przegladzie.Akurat co przywiezli 1 model (czarna) i szef poprosil czy mozna zobaczyc gdyz stala jeszcze na zapleczu i byla odpicowywana .
Co do wygladu:srodek dostal to cos czego mi brakowalo jakos bardziej przytulnie sie zrobilo.Z zewnatrz autko poszlo bardziej w strone elegancji.Wyglada jak na moj gust ladnie.Jedyne czego brakuje to tej zapasowki na bagazniku szkoda.
Co jeszcze zauwazylem felgi sa wieksze o 1 cal od poprzedniej wersji
To takie moje male sprawozdanko.Wieksze bedzie jak szef kupi ta nowa (a zapewne tak bedzie )
pozdrooo