ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam i mam prośbe.Odmuliłem mój d14a7.Wywaliłęm zwężke i resetowałem kompa.Od tej chwili mam niestabilne niskie obroty od 1000-1500 min.Przyrost mocy średni i spalanie około 10-11 ltr / 100 km.Pomocy.Mam z powrotem wsadzić zwęzke?? Jutro jeszcze jade na kompa do znajomego mechanika.Prosze o pomoc jeśli ktoś odmulał d14a7.


Najprawdopodobniej masz nieszczelnosc na przepustnicy co zrobiłes wyjąłes zwezke całkiem czy jak ta cała zwezka pełni równoczesnie funkcje uszczelki!! wiec albo wkladasz naowa papierową albo rozwiercasz tylko otwór i wkladasz z powrotem
ale on ma A7 niewiem czy byly zwezki w A7

wiem ze byly w A3 i przerobka byla na A4

Witam i mam prośbe.Odmuliłem mój d14a7.Wywaliłęm zwężke i resetowałem kompa
Wynika z tego, że w a7 miał zwężke

Skoro wywaliłeś zwężke to powinieneś czymś ją zastąpić :grin:
Jak napisał dominik_bb albo rozwierć starą, albo zrób sobie nową z tekturki z odpowiednim otworem, albo wycieczka do ASO po nową
Musi działać


Ale Ty nie masz d14a3 żeby kupować uszczelke od d14a4 :neutral:


Kupisz taką jaką masz :grin:

Ha ha ha very funny :wink:
Myśle ze cos wykombinuje.
A moze komuś została stara niepotrzebna uszczelka z przed przeróbki ??

A moze komuś została stara niepotrzebna uszczelka z przed przeróbki ??

Wytnij z klingierytu i po problemie.